Gå til innhold

Prisnivå på julegave til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har hintet lenge nå om at iPhone 6 står høyt i kurs. Er det vanlig å gi så dyre julegaver nå for tiden? Jeg synes jo egentlig at hvis man ønsker seg noe så dyrt så kan man bare kjøpe det selv.

Hvor mye pleier dere å bruke på julegave (og bursdagsgave) til kjæresten? Jeg pleier som regel å bruke mellom 500 og 1000 kr. Det er kanskje lite? Begge er i full jobb og tjener greit.

Anonymous poster hash: 84ac1...a61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gitt for 1000 kr og litt til.. Men stort sett har det ligget rundt 1000 for oss begge.

Skrevet

Jeg er student og har deltidsjobb. Julegaven i år koster rundt 3000,-

Årene før har jeg gjerne brukt 5000++

Skrevet

Jeg er student og har deltidsjobb. Julegaven i år koster rundt 3000,-

Årene før har jeg gjerne brukt 5000++

Oi!!

• Liker 1
Skrevet

Kommer nå an på hvor gammel man er, hvor lenge man har vært sammen og hvorvidt man faktisk har råd til å gi en sånn gave. Jeg og min samboer har vært i lag i 6 år, og har begge helt gjennomsnitlig inntekt, og vi pleier å bruke ca. 1000 kr på hverandre. Synes det er nok. Men er villig til å bruke litt mer dersom jeg finner en perfekt gave og økonomien tillater det.

Anonymous poster hash: c1241...ebc
Skrevet

I år ble det 5.500,-.

Vi har vært sammen siden forrige årtusen.

Anonymous poster hash: 3ddbc...38c
Skrevet

Synes det er helt latterlig å bruke flere tusen på gave til hverandre med mindre man er rik og 5000 er småpenger.

Synes 500-1000 er mer enn nok om man har normal inntekt.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg og mannen bruker mellom 800-1500 kr på julegave og bursdagsgave til hverandre. Han har fulltidsjobb, jeg er student. Tenker at summen kanskje øker til 1000-2000 når jeg også får fulltidsjobb, men ikke mer enn det.

Skrevet