AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #21 Skrevet 9. desember 2014 Jeg ville bare syntes det var fint at bestemor ga for en lik sum til barnebarna sine. Ikke absolutt nødvendig, men fint. Ville tipset om ettellerannet småtteri, ullsokker eller noe, eller hansker/votter som man alltid trenger flere par av, som kostet denne summen. Siden hun spør. Anonymous poster hash: 98bf8...911 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #22 Skrevet 9. desember 2014 Vi er en familie med mine og dine barn. Alle tre barna trenger ski, så det har vi kjøpt til dem. Jentene sine ski var billigere enn gutten sine, så jentene fikk en gave i tillegg til skiene. Forskjellen var på 600kr.Anonymous poster hash: f0f9d...e2f
kokkos Skrevet 9. desember 2014 #23 Skrevet 9. desember 2014 Jeg syns også det er fint at hun av prinsipp ønsker å gjøre det likt. Støtter forslaget om ullsokker etc., eller så fins det vel en liten duploeske til den summen?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #24 Skrevet 9. desember 2014 Tusen takk for svar alle. Vil bare gjøre det klart at jeg personlig blåser i om gavene kostet på krona det samme, jeg lurte bare på om det var vanlig praksis at man kjøper for nøyaktig samme sum og strever for å få til dette. Og alle svar om hvor heldige jeg er som har bestemor som behandler likt, så er dette KUN i jula når vi er alle samlet. Ellers i året får de andre masse og minsten aldri noen ting. Tingene bryr jeg meg ikke om, men skulle ønske hun kunne fordelt tiden sin bedre mellom ungene slik at minsten også hadde sett farmor litt mer enn annenhver måned. Anonymous poster hash: 472cc...cd0
Gjest Magdalene Skrevet 9. desember 2014 #25 Skrevet 9. desember 2014 (endret) Ellers i året får de andre masse og minsten aldri noen ting. Tingene bryr jeg meg ikke om, men skulle ønske hun kunne fordelt tiden sin bedre mellom ungene slik at minsten også hadde sett farmor litt mer enn annenhver måned. Anonymous poster hash: 472cc...cd0 [ Hvor gammel er minstemann da? Endret 9. desember 2014 av Magdalene
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #26 Skrevet 9. desember 2014 [ Hvor gammel er minstemann da? Minste er straks 4 årAnonymous poster hash: 472cc...cd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå