Gå til innhold

Noen så at jeg er feit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ooo, var ute ved postkassa, skulle bare sjekke posten dritkjapt. Midt på kvelden og greier, ustelt hår fordi jeg har dasset på sofaen etc, og seff trang genser og jakka åpen. iih.. Har normalt sett på meg "riktige" klær så ingen ser hvor stygg kropp jeg har, men skulle jo bare sjekke posten kjapt. Og det når ingen andre var ute (jada, veit jeg sliter). Sånn trang tskjortegenser og, så man ser alle valkene. Driver og slanke meg altså, men... Så kom det seff en bil forbi og kjørte saaakte, og nå har jeg sykt angst for at de så meg og hvor feit jeg er! Fikk skikkelig angst. Dårlig selvtillit..

Hvordan kan jeg lære meg å drite litt i sånt? :o

Anonymous poster hash: efeba...bbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du setter deg på toalettet og tar i vel:P

Fra spøk til alvor; who cares. Jeg sitter hjemme i daffe-klær og generelt svært u-flatrende greier og går lett å henter posten i det. Om naboen synes jeg er feit eller ustelt eller hva, så får han/hun nå bare synes det da. Om han skal dømme meg ut fra hva han ser meg i når jeg henter posten, ja daa synes jeg at han er en kronidiot som kan gå å ta seg en bolle:P

Anonymous poster hash: ef79c...079
Skrevet

Du setter deg på toalettet og tar i vel:P Fra spøk til alvor; who cares. Jeg sitter hjemme i daffe-klær og generelt svært u-flatrende greier og går lett å henter posten i det. Om naboen synes jeg er feit eller ustelt eller hva, så får han/hun nå bare synes det da. Om han skal dømme meg ut fra hva han ser meg i når jeg henter posten, ja daa synes jeg at han er en kronidiot som kan gå å ta seg en bolle:P Anonymous poster hash: ef79c...079

Heh, ja, det er jo riktig måte å tenke på, men jeg har skikkelig komplekser for magen :o før var jeg tynn og flott, men syldom etc gjør at jeg har slitt litt med vekta og å gå ned igjen. Viser meg ikke i trange klær for foreldrene mine engang :P uffhuff

Anonymous poster hash: efeba...bbb

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Ikke bry deg om det. Tenk heller sånn: har ikke andre folk bedre ting å gjøre på enn å se på kroppene til folk, og kommentere negative ting om kroppen så har de faen meg et fattig og kjedelig liv. Vær fornøyd og glad du, og vær aktiv. Hjelper på kropp, humør og selvtillit.

Endret av Hummels
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...