AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Går VG3 og er helt utslitt. Jeg var på skolen i dag, men er helt i svime. Har begynt på nye medisiner der den mest vanlige bivirkningen er urolighet og søvnløshet. Og gjett om jeg har fått det! Jeg sover ca nesten ingenting om natta. Og når jeg sover så våkner jeg ca hver halvtime. Så sover aldri dypt og skikkelig med andre ord. Jeg besvimte også forrige uke da jeg satt og leste til eksamen. Jeg spiser og drikker alt jeg kan, men det er søvnen som er problemet. Jeg har en prøve i morgen og har ikke klart å lese i dag fordi jeg er så sliten. Lurer kanskje på om jeg skal være hjemme i morgen og se om jeg kan sove litt. Hva tenker dere? Er snart ferie da heldigvis, men uansett. Kan sikkert sende sms til læreren og spørre om jeg kan ta opp prøven om et par dager? Anonymous poster hash: a1517...3ed
Kragebein Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Helsen din er viktigere enn en prøve, jeg ville definitivt sendt melding til læreren og tatt en hviledag. Endret 8. desember 2014 av Kragebein
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå