Gå til innhold

Shopping opp under julaften i Paris?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har vert i storbyene i Europa rett før jul på shopping?

Jeg skal både til Paris og London helgen før julaften, og lurer på om det er noe poeng å legge shopping i planene. Har ikke lyst å stå timesvis i kø. Av erfaring har jeg opplevd at søndagene, og kanskje mandagene er de beste dagene å shoppe på i Paris. Skal være der 18.-22.desember.

Noen som har tips? Ser for meg at søndagen i Paris er rimelig travel, siden det er siste søndagen før julaften. Ser etter litt billige klær, som Berska, Forever 21..

Anonymous poster hash: 169d6...ef5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i alle fall MYE folk der i romjulen. Lange køer bare for å prøve på klær. I de dyrere butikkene var det til og med kø for å komme inn

Skrevet

Det er i alle fall MYE folk der i romjulen. Lange køer bare for å prøve på klær. I de dyrere butikkene var det til og med kø for å komme inn

Var det salg da? Av erfaring er det mye folk ved salg i Paris

Anonymous poster hash: 169d6...ef5

Skrevet

Før jul er det køer hele tiden overalt i begge byene. Vet ikke om jeg ville kjøpt klær før jul og før alt kommer på salg. Det er hyggelig med juleshopping, men da ville jeg nok valgt å kjøpe andre ting enn klær. Problemet med klesbutikkene er også at de ikke kan øke kapasiteten på prøverommene, så det blir gjerne mye bortkastet tid.

Anonymous poster hash: 27e8e...649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...