Gå til innhold

Sykemelde meg ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får så dårlig samvittighet av å være borte fra jobb. Jeg er veldig lite syk,men har en 2 åring som er mye dårlig og har en kronisk sykdom som gjør at hun er lett mottagelig for sykdommer. Sist helg begynte jeg med feber/forkjølelse, det samme gjorde 2 åringen. Vi var hjemme mandag og tirsdag. Onsdag jobb/ bhg. Torsdag etter jobb måtte jeg gå til legen for jeg følte meg så elendig. Fikk antibiotika for halsbetennelse. Helga gikk å jeg er ikke blitt bedre. Feber som kommer å går og nå har igjen 2 åringen fått det samme som meg. Nå ligger vi her i sengen å har det ikke bra noen av oss. Ringte legevakta i går å dem antyder deg er influensa som herjer i kroppen. Jeg lurer nå på å sykemelde meg ut uka, for å komme meg igjen. Er det dumt? Burde jeg dra på jobb igjen så fort jeg føler meg frisk? Får dårlig samvittighet for jobben. Men jeg er virkelig så sliten og utmattet nå.

Anonymous poster hash: ac45b...7b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen som kan sykmelde seg selv, det er det legen som kan. Gå til legen, han kan vurdere hva du trenger :) God bedring!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...