AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har hatt en veldig hoven lymfekjertel på høyre side av halsen de siste 3-4 ukene. Har også hatt gjentatte runder med feber, uten ar jeg har vært syk på andre måter, som forkjølelse eller lignende. Nå har jeg vert veldig syk og fra torsdag av, og hjemme fra jobb. Kun feber, vondt og sliten. Og denne veldig hovne kjertelen. Den var såpass hoven at man kunne se det godt. Planen var at jeg skulle ringe legen i dag, og be om time. Men så plutselig har hevelsen halvert seg, og jeg har ikke feber. Føler meg ikke frisk, men bedre. Skal jeg ringe lege likevel, eller blir det å kaste bort tiden hans? Får garantert ikke time i dag uansett, må nok vente til lenger uti uken. Ellers noen som vet hva dette kan være? Er 27 år gammel, så jeg er vel kanskje litt gammel for kyssesyken.. Anonymous poster hash: 5d1f1...c12
Alkymist Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Med hovene lymfekjertler er det en underliggende årsak og er vel sånn at man skal kontakte lege om de hovner og du har feber uten grunn. Etter flere uker ville jeg nok kontaktet lege. Er du frisk igjen innen legetimen kan du jo bare få sjekket at du nettopp er frisk igjen. Vet ikke om det er kyssesyken, men det er f.eks. noe som hadde vært greit å vite om for da er det veldig viktig å ta det med ro. Kan jo uansett være det er snakk om en infeksjon som egentlig trenger behandling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå