Gå til innhold

Tror jeg har spontanabortert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Det er ikke lenge siden jeg og samboeren min fikk vite at jeg er gravid. Faktisk bare litt over en uke siden. Vi fant ut at jeg er ca. i uke 6, og jeg har lest mye om blødninger tidlig i svangerskapet på forskjellige forumer, da jeg startet å småblø lørdags morgen (nå natt til mandag) etter samleie.

Etter å ha lest gjennom forumer ble jeg litt beroliget da jeg leste at dette var ganske normalt, så fremst man ikke blør masse og det kommer klumper. Men på søndagen startet jeg å få sterke smerter i magen og korsryggen, og jeg ringte legevakten. Fikk beskjed om at det ikke var vits å komme innom, fordi de kunne ikke gjøre noe for å stoppe det og at det var så tidlig i svangerskapet at sykehuset ikke ville tatt meg inn for en tidlig UL, siden de mest sannsynligvis ikke ville se noe.

Smertene ble bare verre og verre, og jeg begynte å blø mer. Jeg blør ikke så veldig mye, men det er friskt blod og kommer en del blod-slimklumper (beklager for detaljer). Smertene har vart en del timer, og det er først for rundt en time siden jeg klarte komme meg opp av badgulvet.

Jeg er nesten 100% sikker på at jeg gikk gjennom en spontanabort, men selv om det ikke er lenge siden jeg fant ut at jeg var gravid, så gjør denne tanken så vond. Og jeg klinger meg fast i håp om at jeg ikke mistet barnet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å slutte å tenke på det.

Håper noen har gått gjennom det samme og kommet godt ut av det, og/eller har noe beroligende på hjertet.


Anonymous poster hash: 3c69a...bd9



Anonymous poster hash: 3c69a...bd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist.

Ikke for å virke ufølsom her: Men ikke ta sorgene på forskudd.

Det du gjør er å faktisk sjekke om det er det som har skjedd før du blir altfor lei deg.

Men jeg skjønner godt at du er redd og lei deg. Ingen fortjener å miste et barn, uansett hvor gammelt eller ungt det er.

Vet ikke hva mer jeg skal si annet enn at jeg sender deg en klem :)



Anonymous poster hash: 45f82...af3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...