Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaha. Hva skulle han ha gjort? Nektet deg å reise eller dumpe deg fordi du reiser?

Hvorfor tviler du på det egentlig? Når du sier "om jeg hadde vært i forhold tviler jeg på at mannen..", hvilke type menn/mann er det du ser for deg i en sånn påstand?

Anonymous poster hash: 2712b...c9c

Det er vel ikke SÅ rart at en kjæreste hadde reagert negativt på at partneren bare bestemte seg for å dra alene på ferie i seks måneder?

Når man er i et forhold så er man to om ting. Man eier ikke den andre, men man kan ikke fritt gjøre akkurat som man vil uten ta hensyn til partneren. Da er liksom litt av poenget med å være i et forhold borte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det slik jeg og. Var i fast forhold i 8 år, så ble det slutt. Etter det datet jeg et par jenter for å komme over kjærlighetssorgen. Traff etter en stund ei som virka allright, vi hadde det veldig gøy sammen. Men jeg fikk aldri følelser for henne, og etter tre måneder måtte jeg være ærlig med meg selv og si at jeg forsøkte å tvinge frem noe som ikke var der. Det var kos å ha noen å bry seg om, gjøre kjæresteting med og kjøpe blomster til og lage middag med. Også tenkte jeg ikke så mye på eksen min lenger, men det var urettferdig mot hun som var stormforelska i meg.

Så jeg lot henne gå og nå har jeg vært singel igjen i noen uker; og jeg tenker på eksen min igjen. Føler meg så ensom..

Uff, ble av en eller annen grunn skikkelig trist av å lese det du skrev her. Sikkert fordi jeg kjenner meg for godt igjen. Håper uansett du finner deg noen der følelsene er gjensidig : )

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det går opp og ned. Akkurat nå hadde det virkelig ikke gjort noe med en armkrok, men andre ganger er jeg superglad for at jeg er singel. Tror det har noe med årstiden å gjøre :ler:

Det der tror faktisk jeg og. Blir litt sånn GAH! iblant akkurat nå utover vinter- og førjulstid. Spesielt nå i advent er jeg blitt sånn at hodet virrer etter/drømmer om potensielle armkroker. Resten av året går det helt greit å ha friheten. :fnise:

Endret av Cordelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...