TheComet Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Har vært singel ett år nå, og nå i det siste har jeg vært så utrolig kjærestesyk og følt meg så ensom. Drev litt på med en gutt, jeg fikk følelser for han, men han fikk ingenting for meg, som gjorde alt enda verre egentlig. Noen andre som har det sånn også? (Tror tinder eksploderer snart av det høye forbruket mitt!)😂
Plotty Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 skaff deg et liv og ha det bra med deg selv. da blir du fort mer interessant for andre også... Men for den del. skjønner deg godt... jeg var singel i 8 år før jeg fant Mr Mister og hadde mine mange ensomme stunder og kjærestesyk. Men ja... jeg mener det. det gjør deg godt å ha ditt eget liv og ha det bra som singel. Det hadde jeg og det hjalp. ellers hadde jeg nok hatt det mye verre,. Klem til deg 1
TheComet Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2014 skaff deg et liv og ha det bra med deg selv. da blir du fort mer interessant for andre også... Men for den del. skjønner deg godt... jeg var singel i 8 år før jeg fant Mr Mister og hadde mine mange ensomme stunder og kjærestesyk. Men ja... jeg mener det. det gjør deg godt å ha ditt eget liv og ha det bra som singel. Det hadde jeg og det hjalp. ellers hadde jeg nok hatt det mye verre,. Klem til deg Jeg har da et liv, og har det veldig bra med meg selv:) så det er nok ikke det. Er bare det at jeg har veldig lyst på en kjæreste. Føler jeg ser de overalt, og blir nesten trist fordi jeg ikke har en. Men jeg har det jo bra! 2
Inwe Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Det går opp og ned. Akkurat nå hadde det virkelig ikke gjort noe med en armkrok, men andre ganger er jeg superglad for at jeg er singel. Tror det har noe med årstiden å gjøre 2
Gjest Nanna87 Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har funnet ut at jeg ønsker meg kjæreste på søndagen samt i helger jeg tar det med ro. I hverdagen klarer jeg meg fint alene. Ellers elsker jeg å være singel da jeg liker å gjøre det jeg vil når jeg vil! Som nå har jeg bestilt meg tur til Mexico etter jul og der blir jeg en stund, og dette kan jeg gjøre fordi jeg er singel.
Meline37 Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Har vært singel ett år nå, og nå i det siste har jeg vært så utrolig kjærestesyk og følt meg så ensom. Drev litt på med en gutt, jeg fikk følelser for han, men han fikk ingenting for meg, som gjorde alt enda verre egentlig. Noen andre som har det sånn også? (Tror tinder eksploderer snart av det høye forbruket mitt!) Kjenner meg igjen. Jeg har det helt likt om dagen. Jeg er fryktelig kjærestesyk, og føler meg ganske ensom for tiden. Man ser folk stråle av lykke overalt. Eller det ser isåfall ut som. Kjærestepar som kysser, og ser så forelsket ut. Og da tenker jeg lett: hvorfor er det ikke sånn for meg? Jeg vil også ha det sånn. Men jeg håper at det skjer. Jeg har opplevd sterke forelsker, som jeg trodde var gjensidige. For de kunne virkelig se sånn ut en god stund, men jeg har tilslutt blitt forlatt eller forstått at det ikke var meg han ville ha. Jeg håper på å bli forelsket igjen, og håper på å finne en sann tro kjærlighet som varer seriøst livet ut . Vi er nok flere som savner et tryggt forhold, og et godt forhold. Endret 7. desember 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har funnet ut at jeg ønsker meg kjæreste på søndagen samt i helger jeg tar det med ro. I hverdagen klarer jeg meg fint alene. Ellers elsker jeg å være singel da jeg liker å gjøre det jeg vil når jeg vil! Som nå har jeg bestilt meg tur til Mexico etter jul og der blir jeg en stund, og dette kan jeg gjøre fordi jeg er singel. Kunne du ikke ha dratt om du ikke var singel?Anonymous poster hash: 2712b...c9c 2
Gjest Nanna87 Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Kunne du ikke ha dratt om du ikke var singel?Anonymous poster hash: 2712b...c9c Nei, om jeg hadde vært i ett forhold så tviler jeg at mannen hadde godtatt at jeg dro alene på ferie i 6 måneder.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Nei, om jeg hadde vært i ett forhold så tviler jeg at mannen hadde godtatt at jeg dro alene på ferie i 6 måneder. Jaha. Hva skulle han ha gjort? Nektet deg å reise eller dumpe deg fordi du reiser? Hvorfor tviler du på det egentlig? Når du sier "om jeg hadde vært i forhold tviler jeg på at mannen..", hvilke type menn/mann er det du ser for deg i en sånn påstand?Anonymous poster hash: 2712b...c9c
Gjest Nanna87 Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Jaha. Hva skulle han ha gjort? Nektet deg å reise eller dumpe deg fordi du reiser? Hvorfor tviler du på det egentlig? Når du sier "om jeg hadde vært i forhold tviler jeg på at mannen..", hvilke type menn/mann er det du ser for deg i en sånn påstand?Anonymous poster hash: 2712b...c9c Jeg er av den impulsive typen. Jeg drar når jeg vil og hvor jeg vil. Ønsker heller ikke noe forhold akkurat nå. Mulig jeg kan treffe en mann som godtar at jeg drar alene på ferie, men hittil har ikke menn likt at jeg "bare drar å blir borte i flere måneder", så jeg har måtte avsluttet flere relasjoner til menn pga dette.
Equinox Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Nei, om jeg hadde vært i ett forhold så tviler jeg at mannen hadde godtatt at jeg dro alene på ferie i 6 måneder. De finnes jo, er det ikke barn i bildet og økonomien tillater det samt at hun hadde vært trofast så hadde jeg ikke hatt problemer med det, man eier tross alt ikke sin kjære. Dessuten er jeg glad i (og trenger tidvis) å være alene.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #12 Skrevet 8. desember 2014 skaff deg et liv og ha det bra med deg selv. da blir du fort mer interessant for andre også... Men for den del. skjønner deg godt... jeg var singel i 8 år før jeg fant Mr Mister og hadde mine mange ensomme stunder og kjærestesyk. Men ja... jeg mener det. det gjør deg godt å ha ditt eget liv og ha det bra som singel. Det hadde jeg og det hjalp. ellers hadde jeg nok hatt det mye verre,. Klem til deg Dette presenteres ofte som universalløsningen på singels problemer. Hvorfor er det så vanskelig å forstå at man kan ha et godt liv og trives i sitt eget selskap, samtidig som man savner veldig noen å dele livet med? En annen ting er at man går grundig lei av å være alene etter en stund. Vi er skapt til å dele livet med noen (de fleste av oss i alle fall). Anonymous poster hash: c3cbc...f1f 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #13 Skrevet 8. desember 2014 Jeg er av den impulsive typen. Jeg drar når jeg vil og hvor jeg vil. Ønsker heller ikke noe forhold akkurat nå. Mulig jeg kan treffe en mann som godtar at jeg drar alene på ferie, men hittil har ikke menn likt at jeg "bare drar å blir borte i flere måneder", så jeg har måtte avsluttet flere relasjoner til menn pga dette. Så bra for deg, og det burde du jo uavhengig om du er i et forhold eller ei. Men hvilke type menn har du hittil vært borti da? For å sitte det litt på spissen, er det usselige små og sykelige sjalu kryp, som ikke liker tanken på at du prater med noen andre, og selve definisjonen på det motsatte av en selvstendig person som ønsker å mase på deg hver eneste dag, som overhodet ikke har noe annet liv utenom å mase på deg, verken jobber eller skoler og bare sitter hjemme alene hver dag, eller er det normale, oppegående og selvstendige menn med et eget liv som ikke har behov for å mase på deg hver dag? Altså, for all del, du må jo naturligvis gjøre som du føler for, men jeg syntes ikke et halvt år hørtes ut som all verden, men det var vel gjerne det for de mennene du snakker om. Spørs jo hva en sammenligner det med og kanskje. Og nå vet jeg jo ikke hva du assosierer med forhold da. Er du den som får mest støtte eller den som må gi mest støtte i et forhold? Usikker på hva du assosierer med singeltilværelsen og forsåvidt. Men du ønsker jo ikke et forhold heller sier du og da spiller jo alt annet en lite rolle uansett vel. Håper du får en fin ferie uansett ihvertfall. Anonymous poster hash: 2712b...c9c
Gjest Nanna87 Skrevet 8. desember 2014 #14 Skrevet 8. desember 2014 Så bra for deg, og det burde du jo uavhengig om du er i et forhold eller ei. Men hvilke type menn har du hittil vært borti da? For å sitte det litt på spissen, er det usselige små og sykelige sjalu kryp, som ikke liker tanken på at du prater med noen andre, og selve definisjonen på det motsatte av en selvstendig person som ønsker å mase på deg hver eneste dag, som overhodet ikke har noe annet liv utenom å mase på deg, verken jobber eller skoler og bare sitter hjemme alene hver dag, eller er det normale, oppegående og selvstendige menn med et eget liv som ikke har behov for å mase på deg hver dag? Altså, for all del, du må jo naturligvis gjøre som du føler for, men jeg syntes ikke et halvt år hørtes ut som all verden, men det var vel gjerne det for de mennene du snakker om. Spørs jo hva en sammenligner det med og kanskje. Og nå vet jeg jo ikke hva du assosierer med forhold da. Er du den som får mest støtte eller den som må gi mest støtte i et forhold? Usikker på hva du assosierer med singeltilværelsen og forsåvidt. Men du ønsker jo ikke et forhold heller sier du og da spiller jo alt annet en lite rolle uansett vel. Håper du får en fin ferie uansett ihvertfall. Anonymous poster hash: 2712b...c9c Jeg har erfaringer med både oppegående selvstendige menn, og menn som er mindre selvstendige. Selv er jeg veldig glad i å være alene da jeg reiser alene, så det beste hadde vært å funnet noen som er litt som meg. Ellers ser jeg fram til å reise. Takk:)
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #15 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har erfaringer med både oppegående selvstendige menn, og menn som er mindre selvstendige. Selv er jeg veldig glad i å være alene da jeg reiser alene, så det beste hadde vært å funnet noen som er litt som meg. Ellers ser jeg fram til å reise. Takk:) Sier du det. Men du har aldri møtt noen eller vet om noen som er litt som deg da?Anonymous poster hash: 2712b...c9c
Gjest Nanna87 Skrevet 8. desember 2014 #16 Skrevet 8. desember 2014 Sier du det. Men du har aldri møtt noen eller vet om noen som er litt som deg da?Anonymous poster hash: 2712b...c9c Jo det har jeg i helga faktisk. Men er redd for at vi er litt for like!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #17 Skrevet 8. desember 2014 jeg er også i din situasjon TS. møteplassen er et fint sted, faktisk noen seriølse der ikke det, har fått tilbud om mye rart der å da men jeg har et bra liv, jobber 100%, trener og er med venner. men det mangler det lille ekstra, en å dele ting med. en som kan være der når jeg trenger noen som har en god armkrok. Anonymous poster hash: 2beb8...6c5
Miss Independent Skrevet 8. desember 2014 #18 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har det helt på samme vis nå, TheComet.. Savner så en å holde rundt, en som holder meg, spesielt om kveldene og når jeg legger meg. En jeg kan kysse når jeg vil. Det er nesten så det er vondt Miss Independent needs a man! Forstår deg godt
A.Senna Skrevet 8. desember 2014 #19 Skrevet 8. desember 2014 Har det slik jeg og. Var i fast forhold i 8 år, så ble det slutt. Etter det datet jeg et par jenter for å komme over kjærlighetssorgen. Traff etter en stund ei som virka allright, vi hadde det veldig gøy sammen. Men jeg fikk aldri følelser for henne, og etter tre måneder måtte jeg være ærlig med meg selv og si at jeg forsøkte å tvinge frem noe som ikke var der. Det var kos å ha noen å bry seg om, gjøre kjæresteting med og kjøpe blomster til og lage middag med. Også tenkte jeg ikke så mye på eksen min lenger, men det var urettferdig mot hun som var stormforelska i meg. Så jeg lot henne gå og nå har jeg vært singel igjen i noen uker; og jeg tenker på eksen min igjen. Føler meg så ensom.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #20 Skrevet 8. desember 2014 Har det slik jeg og. Var i fast forhold i 8 år, så ble det slutt. Etter det datet jeg et par jenter for å komme over kjærlighetssorgen. Traff etter en stund ei som virka allright, vi hadde det veldig gøy sammen. Men jeg fikk aldri følelser for henne, og etter tre måneder måtte jeg være ærlig med meg selv og si at jeg forsøkte å tvinge frem noe som ikke var der. Det var kos å ha noen å bry seg om, gjøre kjæresteting med og kjøpe blomster til og lage middag med. Også tenkte jeg ikke så mye på eksen min lenger, men det var urettferdig mot hun som var stormforelska i meg. Så jeg lot henne gå og nå har jeg vært singel igjen i noen uker; og jeg tenker på eksen min igjen. Føler meg så ensom.. Er på samme sted som deg.bare jeg ikke har hjerte til å si det til hun jenten enda for er jo koselig å ha henne der men er ikke forelsket slik jeg var med eksen. Anonymous poster hash: aae64...aa0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå