AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Så forsvinner de psykiske problemene. Er det normalt? Bdøver det den delen av hjernen?Anonymous poster hash: 299d0...e16
Odin-Den-Enøyde Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Det er vel slik mange blir alkoholikere, de glemmer problemene og fortsetter å drikke. Det blir bare en ond sirkel ut av det. Problemene forsvinner ikke, men det er vel bare andre ting som kommer i fokus når du drikker. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Det er vel slik mange blir alkoholikere, de glemmer problemene og fortsetter å drikke. Det blir bare en ond sirkel ut av det. Problemene forsvinner ikke, men det er vel bare andre ting som kommer i fokus når du drikker. Det er det samme som at problemene forsvinner. Man klarer å slappe av.Anonymous poster hash: 299d0...e16
Odin-Den-Enøyde Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 De er der jo når alkoholen forsvinner igjen...så de forsvinner jo ikke, ligger bare i dvale til rusen er over.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 De er der jo når alkoholen forsvinner igjen...så de forsvinner jo ikke, ligger bare i dvale til rusen er over. hva så? Hvorfor så pirkete? Flisespikkeri. Spørsmålet er: bedøver alkoholen hjernen? Anonymous poster hash: 299d0...e16
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 hva så? Hvorfor så pirkete? Flisespikkeri. Spørsmålet er: bedøver alkoholen hjernen?Anonymous poster hash: 299d0...e16 Nei. Anonymous poster hash: 7a25c...054
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 HVORFOR ER JEG IKKE DEPPA HVIS JEG DRIKKER 1 øl da? Det lurer jeg på. Er det en så hinsides uvanlig opplevelse at ingen av de tusenvis av KG-brukerne vet noe i nærheten av et svar engang?Anonymous poster hash: 299d0...e16
Daniel123 Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 (endret) HVORFOR ER JEG IKKE DEPPA HVIS JEG DRIKKER 1 øl da? Det lurer jeg på. Er det en så hinsides uvanlig opplevelse at ingen av de tusenvis av KG-brukerne vet noe i nærheten av et svar engang?Anonymous poster hash: 299d0...e16 http://lmgtfy.com/?q=Alcohol+and+depression+ Det er ikke vanskeligere enn som så, min KG-venn. Det er bare å begynne og lese. Endret 8. desember 2014 av Daniel123
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå