Sylvari Skrevet 7. desember 2014 #21 Skrevet 7. desember 2014 Han vil vel bare ha noen som svarer raskere da. Og siden du syns han hverken var eyecandy eller veldig interessant så var det vel neppe noe tap for noen av dere. 2
sjonkelrolf Skrevet 7. desember 2014 #22 Skrevet 7. desember 2014 Selv legger jeg ikke alt for mye i det. Om jeg ikke får match, eller en match forsvinner, hva så? Er vel bare å sveipe videre uten å ta sånn på vei.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #23 Skrevet 7. desember 2014 Virker nesten som du likte han mer enn du vil si, eller at du likte å ha disse guttene der på gress. Anonymous poster hash: c357a...020
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #24 Skrevet 7. desember 2014 Klart jeg likte han. Derfor jeg chattet med han Men fjolling gidder jeg ikke. Om han er så hårsår at han ikke klarer å vente et par timer på svar, så får han bare ha det så godt. Jeg synes bare det er veldig snodig at dere menn sutrer over at dere må sloss så veldig på Tinder ol, når det viser seg at dere ikke gjør det. Det er kun to stykker på Tinder jeg har hatt lyst å møte og begge har sletta meg Men hey jeg møter heldivis flere kjekke menn i det virkelige liv, så satser heller på de jeg Anonymous poster hash: 5a3e9...051
sjonkelrolf Skrevet 7. desember 2014 #25 Skrevet 7. desember 2014 Jeg synes bare det er veldig snodig at dere menn sutrer over at dere må sloss så veldig på Tinder ol, når det viser seg at dere ikke gjør det. Anonymous poster hash: 5a3e9...051 Tror nok det kommer litt an på hvem du spør. Det er også mange damer her som protesterer vilt når dere får høre at dere har så mange å velge mellom på datingsteder osv. Hvis jeg har matcher som jeg etter en stund ikke har interesse av å sende melding til, så fjerner jeg dem. Eller så skjer det motsatte. Som i dag. Bryr jeg meg nevneverdig om det? Nei. Selv om det ikke akkurat renner inn av matcher her.
Inwe Skrevet 7. desember 2014 #26 Skrevet 7. desember 2014 Nå blokker jeg sjelden på tinder om det ikke er en av disse som bare snakker om sex, men jeg skjønner mannfolkene godt. De har sikkert fler å snakke med, og gidder ikke sitte å vente på ei som ikke svarer. Hvorfor er du ikke pålogget forresten? Jeg er alltid logga på og får beskjed på telefonen om jeg har fått en mld, så da svarer jeg når jeg har mulighet.. Altså, om jeg intereressert da. Men så er jeg en av de som synes det er koselig å snakke med mannfolk jeg finner interessante. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #27 Skrevet 8. desember 2014 Umm har du tenkt over at kanskje ikke hele verden evolverer seg rundt deg? Er ikke noe du kan gjøre, du er pent nødt til å vente på svar. Evolverer seg rundt deg? Hva i alle dager skal det bety? Hva lærer man i norsk grammatikk nå om dagen? Det heter at ikke verden "dreier seg rundt deg".Anonymous poster hash: 38201...32a
Timza Skrevet 8. desember 2014 #28 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Hva pokker feiler det menn? Fikk en match på Tinder og kommunikasjonen har vært super. Likte fyren og vi chattet litt. Men jeg er ikke ofte logga inn og kan la være å gå inn en hel dag. Og om jeg ikke svarer med en gang så er det tydligvis helt normalt å bare blokke meg Dette har nå skjedd to ganger. Begge ganger med menn jeg har lyst å treffe. For noen idioter (begge har vært veldig på, så det er ikke tap av interesse) Anonymous poster hash: 5a3e9...051 Neste gang du er interessert så sier du det. Spør om skype, facebook, telefonnummer eller hva som helst som gjør at dere kan ha kontakt utenfor Tinder. På tinder så er det bruk og kast i form av tid. Svarer man ikke, så antar man at personen har mistet interessen. For menn så skjer dette konstant da de som regel er de som tar første steget. Det er uansett alltid folk som svarer, og da forsvinner jo oppmerksomheten mot de som er trege. Du ble rett og slett byttet ut med noen andre som var mer aktive og som viste mer interesse. Endret 8. desember 2014 av Timza
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #29 Skrevet 8. desember 2014 Klart jeg likte han. Derfor jeg chattet med han Men fjolling gidder jeg ikke. Om han er så hårsår at han ikke klarer å vente et par timer på svar, så får han bare ha det så godt. Jeg synes bare det er veldig snodig at dere menn sutrer over at dere må sloss så veldig på Tinder ol, når det viser seg at dere ikke gjør det. Det er kun to stykker på Tinder jeg har hatt lyst å møte og begge har sletta meg :Pm 5a3e9...051 De to mennene du har likt med har selvsagt også mange andre som de kan velge mellom, da du sannsynligvis er ekstremt kresen. De 99 % av andre menn har det ikke slik. Fatter du ikke det? Anonymous poster hash: 86815...656 1
draug 75 Skrevet 8. desember 2014 #30 Skrevet 8. desember 2014 Hva pokker feiler det menn? Fikk en match på Tinder og kommunikasjonen har vært super. Likte fyren og vi chattet litt. Men jeg er ikke ofte logga inn og kan la være å gå inn en hel dag. Og om jeg ikke svarer med en gang så er det tydligvis helt normalt å bare blokke meg Dette har nå skjedd to ganger. Begge ganger med menn jeg har lyst å treffe. For noen idioter (begge har vært veldig på, så det er ikke tap av interesse) Anonymous poster hash: 5a3e9...051 Det er noe vesentlig du ikke forstår, og det er: Du har ikke skjønt noen ting. De som har de mest attraktive profilene holder på slik, for de har flere hundre matcher å velge mellom. Det er garantert slike du har hatt kontakt med. Får de ikke svar fra deg, får de svar fra neste på listen, og du blir slettet. Hadde jeg hatt hundrevis av matcher å velge mellom, hadde jeg ikke giddet å vente på noen som ikke svarer jeg heller. Tilgjengeligheten råder. Det er de som IKKE har de mest attraktive profilene som sliter, og da sutrer som du så vakkert formulerer det. Og de er det tross alt flest av. Nå sutrer jo du og, så da er du vel ikke noe bedre enn de du omtaler.Anonymous poster hash: d449e...cd5 For oss menn er nemlig Tinder sjekkestedet fra helvete. Sammenlikn med en bar eller en klubb, er det et begrenset antall hyperattraktive menn til enhver tid. Mer gjennomsnittlige kvinner ser at disse til enhver tid er omringet av et hoff av de vakreste kvinnene. De velger da, hvis de skal treffe noen, å innse at de hyperattraktive er i en helt annen liga, og at de må være imøtekommende mot mer vanlige menn. Kanskje tilogmed tilgi og fremdelses være hyggelig mot en som gjør feil i spillet. På tinder er det ikke slik. Her ser du ikke at de hyperattraktive er omsvermet. (De har fler hundre, for ikke å si tusen matcher.) Prinsessesyndromet får fritt utløp, og du sveiper til venstre på menn som du vanligvis ville ha gått med, han er ikke bra nok, han er ikke bra nok, og tar til høyre et lite mindretall. Akkurat de samme som alle de andre "prinsessene" har likt. Disse hyperattraktive har forberedt seg grundig, perfekte bilder, prøvd ut flere innfallsvinkler og profiltekster, og vet hva de får respons på. Så blokkerer de deg, fordi de rydder i matchlista si. 3
sjonkelrolf Skrevet 8. desember 2014 #31 Skrevet 8. desember 2014 draug75 oppsummerer det ganske bra. Tenk på det, dere kvinner som klager... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå