AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Hva pokker feiler det menn? Fikk en match på Tinder og kommunikasjonen har vært super. Likte fyren og vi chattet litt. Men jeg er ikke ofte logga inn og kan la være å gå inn en hel dag. Og om jeg ikke svarer med en gang så er det tydligvis helt normalt å bare blokke meg Dette har nå skjedd to ganger. Begge ganger med menn jeg har lyst å treffe. For noen idioter (begge har vært veldig på, så det er ikke tap av interesse) Anonymous poster hash: 5a3e9...051 1
Gjest Verify Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 De har sikkert lyst til å pule, fort. Når du ikke svarer raskt nok får de ikke ting raskt nok i boks og stikker. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 De har flere baller i lufta og skjønner at du prøver å få mer enn sex. Du får prøve deg på guttene som er pent nødt til å være i et forhold for å få tilgang til fitte. Anonymous poster hash: aa8a5...774 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Dette er ikke snakk om 20-åringer Anonymous poster hash: 5a3e9...051
flinkeceline Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Umm har du tenkt over at kanskje ikke hele verden evolverer seg rundt deg? Er ikke noe du kan gjøre, du er pent nødt til å vente på svar. 1
ickyicky Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Jeg var på Tinder i fire dager på begynnelsen av året da jeg kjedet meg i eksamensperioden. Og sånn traff jeg kjæresten min (den der 'når du minst venter det'-greia stemmer så godt). Hadde nok ikke tatt det så alvorlig om folk blokker deg på Tinder fordi du ikke er pålogga hele tiden. Mye skjer fort, og de fleste du prater med der har du sannsynligvis bare godt av å ikke møte uansett.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Umm har du tenkt over at kanskje ikke hele verden evolverer seg rundt deg? Er ikke noe du kan gjøre, du er pent nødt til å vente på svar. Leste du innlegget? De ventet på svar fra meg, jeg er tydligvis for treg på å svare, og de blokker meg På meg virker det bare som de er furtne fordi jeg ikke sitter pal med telefonen for å sjekke Tinder. Men jeg sa i fra at jeg var treg på dette Tinderstyret. Det er jo mulig å gi en beskjed. Han ene så jeg sendte meg to-tre meldinger i dag (får varsel om meldinger), men jeg gikk ikke inn før nå og da var han borte fra lista. Anonymous poster hash: 5a3e9...051 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Leste du innlegget? De ventet på svar fra meg, jeg er tydligvis for treg på å svare, og de blokker meg På meg virker det bare som de er furtne fordi jeg ikke sitter pal med telefonen for å sjekke Tinder. Men jeg sa i fra at jeg var treg på dette Tinderstyret. Det er jo mulig å gi en beskjed. Han ene så jeg sendte meg to-tre meldinger i dag (får varsel om meldinger), men jeg gikk ikke inn før nå og da var han borte fra lista. Anonymous poster hash: 5a3e9...051 tid er penger. Har ikke alltid tid til å vente på små prippne jenter som ikke svarer. Anonymous poster hash: eebf8...eb2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 tid er penger. Har ikke alltid tid til å vente på små prippne jenter som ikke svarer. Anonymous poster hash: eebf8...eb2 Da er det ikke rart mannfolka klager over at det er vanskelig å finne damer på Tinder og Sukker ol Herregud da skyter de seg selv i foten med kanon Anonymous poster hash: 5a3e9...051 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Da er det ikke rart mannfolka klager over at det er vanskelig å finne damer på Tinder og Sukker ol Herregud da skyter de seg selv i foten med kanon Anonymous poster hash: 5a3e9...051 Dere som skyter dere selv i foten lille prinsesse Anonymous poster hash: eebf8...eb2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Dere som skyter dere selv i foten lille prinsesse Anonymous poster hash: eebf8...eb2 Er ikke alle som har tid til å være på Tinder hele tiden. Jeg logger meg inn max en gang pr dag, ellers er jeg på jobb, trening, møter venner etc.Anonymous poster hash: e584f...3d3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Dere som skyter dere selv i foten lille prinsesse Anonymous poster hash: eebf8...eb2 Hvordan i helvete er det jeg som skyter meg i foten når fyren ant blir sur/furten fordi jeg ikke henger på Tinder 24/7? Jeg har et liv og sitter ikke på Tinder når jeg er med venner f.eks Det blir for dumt. Og hvem vil ha en person som ikke har noe liv, men som konstant sitter på nett? Anonymous poster hash: 5a3e9...051
Gjest Verify Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Tror han mente at de ikke har tid til trege kvinner og blokkerer de fordi han allerede har funnet noen andre. Da er det ikke noe vits å snakke med deg lenger, fordi mens du ikke svarte, svarte kanskje andre jenter ja til date Altså fikk han svar av andre mens du hadde det for travelt å svare. Menn pleier gjerne å kontakte flere samtidig. Derfor er det kanskje lurt å svare raskere slik at ingen andre kommer deg i forkjøpet og sier ja til date Tror ikke de blir sure eller furtne. Tror det bare er fordi andre svarer i mellomtiden. Endret 7. desember 2014 av Verify 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Kan godt være men gosj så barnslig Spesielt for en på 40 år Jeg trodde dog de fleste menn hadde noen på gress i tilfelle en annen date ikke gikk så smooth som ønsket. Kan liksom ikke se for meg at de holder seg til kun en av gangen heller. Anonymous poster hash: 5a3e9...051
sjonkelrolf Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Er enig i at det blir for dumt å slette etter en dag. Men da jeg var aktiv på f.eks. Sukker blokkerte jeg hvis det gikk mer enn en uke uten svar på førstemelding, etter at meldingen var lest. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Hva pokker feiler det menn? Fikk en match på Tinder og kommunikasjonen har vært super. Likte fyren og vi chattet litt. Men jeg er ikke ofte logga inn og kan la være å gå inn en hel dag. Og om jeg ikke svarer med en gang så er det tydligvis helt normalt å bare blokke meg Dette har nå skjedd to ganger. Begge ganger med menn jeg har lyst å treffe. For noen idioter (begge har vært veldig på, så det er ikke tap av interesse) Anonymous poster hash: 5a3e9...051 Da har han vel flere som han snakker med. Om du ikke svarer, så er det hundre andre søte jenter som er like digg som deg eller diggere og mer interessante. Du kan ikke forvente noe på Tinder, tror dere jenter at dere er utvalgte om dere snakke rmed en fyr. Anonymous poster hash: ca89e...f27 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #17 Skrevet 7. desember 2014 Da har han vel flere som han snakker med. Om du ikke svarer, så er det hundre andre søte jenter som er like digg som deg eller diggere og mer interessante. Du kan ikke forvente noe på Tinder, tror dere jenter at dere er utvalgte om dere snakke rmed en fyr. Anonymous poster hash: ca89e...f27 Nå hører jeg om så mange mannfolk som sutrer over at de må kjempe så hardt for å få oppmerksomhet fra damer (står jo nevnt i halvparten av alle trådene på dette forumet) at jeg trodde de faktisk hadde tid til å vente en time eller to på et svar. Så da synes jeg dette ble fjollete. Anonymous poster hash: 5a3e9...051
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #18 Skrevet 7. desember 2014 Nå hører jeg om så mange mannfolk som sutrer over at de må kjempe så hardt for å få oppmerksomhet fra damer (står jo nevnt i halvparten av alle trådene på dette forumet) at jeg trodde de faktisk hadde tid til å vente en time eller to på et svar. Så da synes jeg dette ble fjollete. Anonymous poster hash: 5a3e9...051 En time eller to? I sted skrev du en dag eller to. Hva er det? Anonymous poster hash: 8cf7e...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #19 Skrevet 7. desember 2014 Du har ikke skjønt noen ting. De som har de mest attraktive profilene holder på slik, for de har flere hundre matcher å velge mellom. Det er garantert slike du har hatt kontakt med. Får de ikke svar fra deg, får de svar fra neste på listen, og du blir slettet. Hadde jeg hatt hundrevis av matcher å velge mellom, hadde jeg ikke giddet å vente på noen som ikke svarer jeg heller. Tilgjengeligheten råder. Det er de som IKKE har de mest attraktive profilene som sliter, og da sutrer som du så vakkert formulerer det. Og de er det tross alt flest av. Nå sutrer jo du og, så da er du vel ikke noe bedre enn de du omtaler.Anonymous poster hash: d449e...cd5 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #20 Skrevet 7. desember 2014 En time eller to? I sted skrev du en dag eller to. Hva er det? Anonymous poster hash: 8cf7e...0d4 Fikk kontakt fredag og chattet en del. Jeg var ikke på Tinder hele lørdagen annet en at han fikk en melding på dagen og jeg sa jeg stakk ut. Så ble det noen meldinger i dag tidlig og så fikk jeg litt å ordne og sovna når jeg var ferdig. Da hadde det kanskje gått tre timer fra siste svar han fikk fra meg. På denne tiden så jeg at jeg hadde fått to meldinger fra han. Når jeg da går inn for å sjekke Tinder, så er han borte. Da er du utålmodig Han var ikke noe eye candy og hadde en kjedelig profil så jeg tviler på at han chattet med så veldig mange. Han sa han hadde chattet med en dame som hadde brukt han for å glemme en eks, og det likte han ikke. Så jeg tviler på at han har hundrevis av matcher på Tinder. Anonymous poster hash: 5a3e9...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå