AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Hva ser du? Om du ikke kan se grønt, hvilken farge har gresset? Om du ikke ser rødt, hvilken farge ser du istedenfor? Annet?Anonymous poster hash: f25c0...b74
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Det er vel ikke helt sånn det fungerer? Mulig jeg tar feil, men faren min er rød/grønn-fargeblind, og greia da er at han har f.eks problemer med å se røde bær i grønne busker osv Anonymous poster hash: 16a4b...5f5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Jeg er fargeblind. Ser ikke grønn i kontrast med andre farger. Jeg ser helt fint grønt, som i gresset og slik, men hvis grønt er med rødt f.eks kan jeg ha problemer med å se hvem som er grønn. Det er ikke slik at alt grønt blir grått eller noe. Anonymous poster hash: c9f9b...b51
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Ok. Blir f.eks røde bær grønne i en bærbusk? Ei jeg kjenner fortalte at når hun kjøpte den blå jakken sin så måtte hun spørre om det er en fin farge fordi hun ser den som grønn og visste ikke om den var grønn eller blå. TSAnonymous poster hash: f25c0...b74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå