Gå til innhold

ekshibisjonisme eller supportere???


Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kinga

Man kan slå mange fluer i et smekk på en fotballtribune...

Har aldri vært noe videre interessert i fotball, men hang nå rundt på Brann Stadion som fjortis for det. Mange kjekke gutter der :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

...øøøh... på varme vårdager/høstdager i Bergen (joda de finnes!) var det jo endel fine, bare overkropper å se... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på en del fotballturer til england, VM og EM og som Vibeke sider, det er ikke alle som er med på slike turer som er så veeeeldig interresert i fotball.

Det er faktisk en del jenter som er med på disse turene fordi det kryr av gutter og de vet at de får kjempemasse oppmerksomhet. Gutta går på kamp og jentene går på shopping (ikke alle da, det finnes de som går på kamp også).

Ellers, med referanse til linken din - jeg var til stede i Frankrike da norge slo brasil i VM 98, og forventningene var store blandt oss gutta med tanke på hva vi skulle få se på tribunen før, i pausen og etter kampen. Nemlig lettkledde jenter fra brasil som vrikket sine edle deler i takt med samba rytmene :P men det var nesten ikke en flott jente å se, bare gamle kjerringer som ikke vrikket på noe som helst :sur:

Nedturen ble enorm assa, om det var vi som luktet vondt eller noe vet jeg ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Jeg synes sånne ting rundt en kamp gjør det mer levende og gøy, jeg! Litt sånn sirkus.. he he..

Ta for eksempel basketball (det digger jeg og har spilt mye sjøl). Hjemme i Bergen er det ingen lag som har mer oppslutning rundt kampene sine enn Ulriken; de har skjønt dette her med show rundt kampene sine. Aldri har basketball fenget så mange som etter de la om til denne (amerikanske) showstilen. Stadig flere hiver seg på basket-bølgen (som spillere også altså); og det er flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult med show og stemning! Bra at en kun har fest og fyll på byen som alternativ til å ha det gøy!

Men dra fra Brasil tili Japan for å vise sprekken... nei, det forstår jeg ikke... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Lasse, den sprekken der var da bare aldeles nydelig og hadde ikke vondt av å få litt luft...

Jeg synes også det var nokså uskyldig i forhold til mye annet jeg har sett.

Ta for eksempel ungarske Ciccolina som dro til parlamentet i Italia og flashet puppene sine. Og faktisk fikk plass i parlamentet!!!

Hun prøvde seg forøvrig ved valget i år igjen og kom til kort. Men damen gir seg ikke, nå går hun for verv i bystyret i en eller annen italiensk provins.

Hun skal ha honnør for ståpåvilje ihvertfall. Og så lenge det funker; who blames her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Ellers så synes jeg den rompa der var som en gutterompe, ingen former jo!! (sier hun som mangler rompe selv...jaja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian, den assosiasjonsrekken din var heller merkelig hehe. Er vel ellers ening i at sprekken ikke var stor, men så var det ingen større som ville bli tatt bilde av, så da så hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...