Lillemeg00 Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Hei jeg og typen min hadde sex å alt var bra og veldig godt , men plutselig ble jeg helt tør å det gjore vondt å han klarte ikke å pule meg lenger. Det var skam flau han trodde jeg ikke blei kåt av han. Nogen tips? Endret 7. desember 2014 av Lillemeg00
Em11mily Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Skjer vel med alle kvinner fra tid til annen :-) Er vel ikke annet å gjøre enn å sause på litt glidemiddel og fortsette :-)
Fionnuala Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Ingenting å være flau av, ikke alltid man har helt kontroll på det som skjer. Går du på p-piller? Da blir man ofte litt tørrere enn ellers. Kjøp inn glidemiddel og ha det tilgjengelig. Ha i hvert fall ikke sex hvis det gjør vondt, det kan gjøre vondt verre.
Gjest Coolaid Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Hvorfor er det så flaut? Ha glidemiddel tilgjengelig. Det funker vel kjempegreit ?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 skjer med de fleste nå og da pass på å ha glidemiddel tilgjengelig Anonymous poster hash: 7ef9c...8c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå