Gå til innhold

Herrekos i kveld!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja er det, det? Har selv merket litt dragning mot menn så jeg tenkte jeg skulle prøve det... Men som et ledd i disse forbredelsene tok jeg bakparten på en liten skrutrekker (glatt og hard) pluss endel glidemiddel og førte den opp der bak samtidig som jeg prøvde å onanere. Jeg synes det bare var vondt og den datt bare ut. Jeg oppdaget også i etterkant til min store forskrekkelse at jeg hadde fått en slags hemoroide i ytterkanten av anusåpning etter denne (lille) penetrasjonen. Det tok hele 3 uker til den var borte. Etter dette har jeg blitt meeeget skeptisk til analsex.

Anonymous poster hash: 975af...9c3

Det viktigste er å slappe av og vaske seg skikkelig, dusje grundig. Både penisen hvis du skal ta noen bak og ræva. Så blir det deiligere jo mer man blir vant med det. Det er jo noen som alltid kommer til å synes det er vondt og ubehagelig også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er å slappe av og vaske seg skikkelig, dusje grundig. Både penisen hvis du skal ta noen bak og ræva. Så blir det deiligere jo mer man blir vant med det. Det er jo noen som alltid kommer til å synes det er vondt og ubehagelig også. B

Ble ikke så mye klokere. Men du skal ha takk for raskt svar :-)

Skrevet (endret)

Ble ikke så mye klokere. Men du skal ha takk for raskt svar :-)

Altså jeg vet jo ikke hvorfor det er vondt hos noen og deiligere hos noen. Det er vel for folk er forskjellige. Det eneste jeg vet er at det gjør vondt når man ikke slapper av. ;)

Det at du fikk hemoroide lignende aner jeg ikke hvorfor.

Endret av Hummels

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...