AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #21 Skrevet 8. desember 2014 1. suging og kyssing på brystene mine 2. se ansiktet hans, og kroppsspråket hans når han nyter 3. når han tar kontroll, f.eks. dytter meg opp mot veggen og teaser meg Anonymous poster hash: 4d128...958
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #22 Skrevet 8. desember 2014 1. ansiktsuttrykket hans når han har det godt 2. måten han bare tar tak i meg og snur meg rundt/flytter meg/sjefer 3. at han setter min orgasme først Anonymous poster hash: b3364...66e Åhhh.. jeg må bytte ut nr 3. Hadde helt glemt! Han er så komfortabel med alt. Om han kom på puppene mine ved første runde, så er ikke det noe han bryr seg om på runde 2 og 3, og kan kysse meg der likevel. Og ikke redd for å kysse etter oral osv. Det er det mange i min historie (og mange jeg har lest om på KG) som friker ut av. Anonymous poster hash: b3364...66e 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #23 Skrevet 8. desember 2014 1. Når hun suger meg og jeg virkelig ser at hun liker det.. 2. At hun er så klar for å komme at hun er ferdig til å grine, men ikke får. 3. Å knulle henne så hardt at hoftene verker. Oh, yes..hun er så deilig! Anonymous poster hash: e880a...f30
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #24 Skrevet 8. desember 2014 Mmmm, mange deilige punkter Spennende å se de rød trådene hos de ulike kjønn TSAnonymous poster hash: 0ca8a...9a1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #25 Skrevet 8. desember 2014 Bare noe jeg lurer på angående de som liker finger ellee kuk i rompa? Syns ikke dere selv det er herslig å stikke inn ting der den sure avføringa kommer ut? Må jo stinke noe helt forjævlig av kuken/hendene etterpå..Anonymous poster hash: e235d...a2c
Gjest Lille-pus Skrevet 8. desember 2014 #26 Skrevet 8. desember 2014 Blikket. Mykt og hardt, ømt og lystent.Glødende. Lukten av fersk svette på nydusjet hud... lukten og smaken av ham. Varmen og omsorgen, krevende og ømt på samme tid. Ømheten hans. Omtenksomheten, lysten og lekenheten
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #27 Skrevet 8. desember 2014 1. Når han fører kuken sin inn i meg. 2. Når han leker med niplene mine, småbiter i de, klyper. 3. Når han koser med klitten min og niplene mine mens jeg rir ham. Tenner selvfølgelig også på lydene han lager, blikkene han sender meg og lukten av ham. Anonymous poster hash: 30b58...a8e
Helt Tilstede Skrevet 8. desember 2014 #28 Skrevet 8. desember 2014 1 Når jeg, naken, masserer og koser hele nakne kroppen hennes med masse ømhet leeeeenge, før vi.... 2 Kanskje hun masserer meg også, kanskje ikke - men at vi, uansett som følge av dette begge går inn i dyp avslapning samtidig som vi er kjempekåte (ja, har opplevd det) 3 Når vi slipper oss helt løs og det veksler mellom villskap og stillhet der vi virkelig møtes på et dypere plan, de dypere følelsene slippes helt løs og vi holder på i 3 timer eller mer
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #29 Skrevet 9. desember 2014 Som tenner deg mest under sex! Det kan være alt fra hvordan partneren lukter, til hvilken stilling eller hvor dere har sex. Mine 3 ting er: 1. Suging, kyssing og kjærtegning av brystene mine. 2. Lugging, at han er litt hardhendt og litt små frekke ord. 3. At han etterpå fingrer og slikker meg til jeg kommer, om jeg ikke kom under selve akten. Hva er dine 3 ting? Anonymous poster hash: 0ca8a...9a1 Mine 3 : 1: At hun teaser meg lenge. Gjerne hele dagen! 2: Elsker å ha henne på topp. At hun griper tak i brystmusklene mine(er maskulin så har litt pupper 😂) og river i! For så at jeg bare til slutt drar henne ned mot meg, griper tak i hoftene hennes eller rumpa og holder henne fast mens jeg kjører på. Den er nok hennes favoritt også da hun så lett kommer av den stillingen😜 3: elsker at hun er hardhendt. Under forspill kan hun faktisk daske meg på penisen og jeg synes det er dritdeilig(ikke for hardt altså!) Hennes favoritt med sexen vår er 1: Penisen min peker oppover 2: samme som min men jeg må legge til at hun har sagt selv at sexen vår er så fantastisk fordi vi kommer begge to. Enten under selve penetreringsøkten eller så fullfører jeg på henne med fingre etterpå. 3: hvor godt vi kjenner hverandre! Om jeg fingrer henne kan det ta henne toppen 5 minutter før hun spruter når jeg virkelig bruker alle triksa jeg har lært 😎 konklusjonen : vært sammen i noen år. Kjenner hverandre bedre enn vi kjenner oss selv! 😂Anonymous poster hash: 07730...35f
Ananas. Skrevet 9. desember 2014 #30 Skrevet 9. desember 2014 1. At han holder hendene mine fast mens han biter meg lett i øreflippen og forteller meg hva han har tenkt til å gjøre med meg 2. At han kommuniserer at han nyter sexen, elsker å høre han, men kroppsspråket er veldig sexy det, særlig blikket hans når jeg tar på meg selv mens jeg rir ham 3. Åpenhet og trygghet, slik at man tør å prøve seg frem med det som føles riktig der og da, selv om det kanskje er noe helt nytt
Gjest brutal_mann Skrevet 9. desember 2014 #31 Skrevet 9. desember 2014 Hvis hun møter opp skal jeg ikke være særlig mer kravstor. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #32 Skrevet 9. desember 2014 Hvis hun møter opp skal jeg ikke være særlig mer kravstor. Hahah, nei. Det skal du ha Anonymous poster hash: 0ca8a...9a1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #33 Skrevet 9. desember 2014 1. At han kjærtegner hele kroppen min, teasing. 2. Å se på hvordan musklene hans strammer seg når han har sex med meg. 3. Lydene han lager.Anonymous poster hash: b5689...305 Glem min liste. Dette er sexy! :-)Anonymous poster hash: 2e018...267
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå