AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Jeg husker at jeg ofte kunne kjenne det når exen min sprutet inni meg, mens med min nåværende mann kjenner jeg ingenting. Enkelte ganger har jeg måttet spurt ham om han er ferdig, fordi jeg rett og slett ikke kjenne at han kommer! Grunnen til at jeg spør er fordi vi har et ønske om å bli gravide, og jeg er redd for at det kan bety at han har dårlig sædkvalitet. Er det bare jeg som er over-bekymret eller kan det ligge noe i det? Jeg vet at han kommer og ikke bare faker (om noen skulle finne på å foreslå det), for jeg ser jo at det kommer sperm ut når jeg går på toalettet etterpå. Takknemlig for alle svar og innspill Anonymous poster hash: 65432...6db
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Eg har ikkje kjent det på det med de tre jeg har vært sammen med. Om det er vanlig eller ikke vet jeg ingen ting om. Anonymous poster hash: 3e805...3b6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Aldri kjent det med noen. Anonymous poster hash: 953d7...99c
Kragebein Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Kjenner kun pulseringen av penisen ved inngangen, ikke noe annet. Jeg ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Har kjent det noen ganger, andre ganger ikke (samme mann) kjenner bare det blir varmt. Kjenner også at penis pulaerer ved skjedeåpningen. Tror ikke du trenger bekymre deg. Dårlig sædkvalitet har ingenting om man kjenner sædspruten. Renner sæden ut igjen etter litt, vet du at han har kommet inni deg og da er det sjangre for graviditet lykke til! Anonymous poster hash: c5b1f...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Jeg husker at jeg ofte kunne kjenne det når exen min sprutet inni meg, mens med min nåværende mann kjenner jeg ingenting. Enkelte ganger har jeg måttet spurt ham om han er ferdig, fordi jeg rett og slett ikke kjenne at han kommer! Grunnen til at jeg spør er fordi vi har et ønske om å bli gravide, og jeg er redd for at det kan bety at han har dårlig sædkvalitet. Er det bare jeg som er over-bekymret eller kan det ligge noe i det? Jeg vet at han kommer og ikke bare faker (om noen skulle finne på å foreslå det), for jeg ser jo at det kommer sperm ut når jeg går på toalettet etterpå. Takknemlig for alle svar og innspill Anonymous poster hash: 65432...6db Hahaha dårlig sædkvalitet fordi du ikke kjenner spruten inni deg?? Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: a32ee...671 2
Nuttery Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Jeg kjenner pulseringen, og at det blir varmere i skjeden.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Tusen takk for alle svar! TS Anonymous poster hash: 8dd64...a60
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Hahaha dårlig sædkvalitet fordi du ikke kjenner spruten inni deg?? Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: a32ee...671 Jeg er 28år, hvor gammel er DU? Anonymous poster hash: 8dd64...a60
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #11 Skrevet 6. desember 2014 Har kjent det noen ganger, andre ganger ikke (samme mann) kjenner bare det blir varmt. Kjenner også at penis pulaerer ved skjedeåpningen. Tror ikke du trenger bekymre deg. Dårlig sædkvalitet har ingenting om man kjenner sædspruten. Renner sæden ut igjen etter litt, vet du at han har kommet inni deg og da er det sjangre for graviditet lykke til! Anonymous poster hash: c5b1f...fc0 Hæ? Du kjenner at det blir varmt? Har du kaldere kroppstemperatur enn han? Anonymous poster hash: 4c06c...0a7 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #12 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er 28år, hvor gammel er DU? Anonymous poster hash: 8dd64...a60 I 30-årene;) Sædkvalitet har ikke noe med om du kjenner spruten inni deg. Menn spruter ikke som er høytrykksspyler med 1 liter sperm. Man kan kjenne rykningene i kuken og at det blir varmt og vått inni der, men man kjenner ikke at spruter sæd inni likssom.Anonymous poster hash: a32ee...671
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 kjenner det alltid. hadde vært direkte trist hvis ikke siden jeg syns det er det beste med sex. Anonymous poster hash: c3795...b13
Haru Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 ...................ugh. Skulle ønske jeg var apatisk akkurat nå
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Kjenner som regel alltid at det er noe som skjer, ja.. Det blir varmere enn normalt, blant annet. Anonymous poster hash: 6e74a...4d2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Hva med å gjøre det mer sexy så han kommer ekstra mye? Anonymous poster hash: 0ca4d...281
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #17 Skrevet 7. desember 2014 I 30-årene;) Sædkvalitet har ikke noe med om du kjenner spruten inni deg. Menn spruter ikke som er høytrykksspyler med 1 liter sperm. Man kan kjenne rykningene i kuken og at det blir varmt og vått inni der, men man kjenner ikke at spruter sæd inni likssom.Anonymous poster hash: a32ee...671 Jo det bruker jeg å kjenne.Ikke alle menn spruter like hardt eller mye,men de fleste jeg har hatt-har hatt såpass kraftig trykk at jeg kjenner det godt." deilig : ) Men noen menn har lite sæd og dårlig trykk...da kjenner jeg det ikke særlig godt. Anonymous poster hash: e5cb4...3b3
Em11mily Skrevet 7. desember 2014 #18 Skrevet 7. desember 2014 Tror ikke noen "kjenner"selve spruten.Er jo ikke akkurat noe høytrykk sprøyte da,hahhahahaha.Det jeg derimot kjenner er pulseringen i pikken når han kommer kombinert med bevegelser og stønning vet jeg altid når han kommer :-) 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #19 Skrevet 7. desember 2014 Jeg kjenner ikke selve sæden før den renner ut etterpå Men jeg merker at det blir varmere i sjeden, og at pikken pulserer, og det er veldig deilig! Anonymous poster hash: 6889b...78a
Asso Skrevet 7. desember 2014 #20 Skrevet 7. desember 2014 Kjenner det som regel og det hjelper meg alltid å komme meg over stupet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå