AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Noen som klarer enkelt å fortelle meg om syrebasebalansen? Anonymous poster hash: c8d57...2b5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Beklager, du må gjøre leksene dine selv. Du kan ENKELT finne dette på google, eller i skolebøkene dine Anonymous poster hash: b14f6...7dd
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Beklager, du må gjøre leksene dine selv. Du kan ENKELT finne dette på google, eller i skolebøkene dine Anonymous poster hash: b14f6...7dd Dette er ikke lekser... Anonymous poster hash: c8d57...2b5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Dette er ikke lekser... Anonymous poster hash: c8d57...2b5 Du kan fortsatt lett finne det på google eller søke opp video på youtube. Er folk virkelig så tafatte at de må la andre finne frem ting til dem? Anonymous poster hash: b14f6...7dd
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Den helt enkele versjonen; kroppen jobber for å holde phen stabilt mellom 7,35 - 7,45, forskyves ph-balansen blir du syk, i verste fall dør du. Ellers er google bedre til å finne egnet svar enn kg. Anonymous poster hash: f249f...085
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Jeg husker lite av det, men reguleringa av syrebalansen i kroppen skjer i blodet, og co2 er en viktig faktor. Det jeg vet er at det du spiser ikke har noe å si får syrebasebalansen i resten av kroppen, for pHen i magesekken og tarmene reguleres separat fra resten av kroppen. Anonymous poster hash: ab7e9...e47
isbjørnungen Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Dersom du har tenkt å spise basisk for å avgifte deg kan du bare droppe det. Det er bare heksekunst, ihvertfall. Balansen er nøye regulert ved hvordan du puster, utskilling via nyrer (urin) og mye mer. Ting som påvirker den er feks. oppkast, hyperventilering og ulike forgiftninger. Endret 6. desember 2014 av isbjørnungen 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå