Gå til innhold

22år og evig singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med dårlig selvtillit, er feit som fy.
Men, nå er det nok. Jeg orker ikke å sitte hjemme å vente på at drømmemannen skal komme på døren, jeg har nå bestemt meg for å melde meg på sukker.no

Har meldt meg på diverse dateing sider før, men aldri turt å laste opp profilbilde.

Men nå skal jeg gjøre det. Gud, nervøs, men fuck it.

Noen tips til det å være på sukker?

Anonymous poster hash: d18ad...2db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ikke få prinsessenykker?

• Liker 2
Skrevet

Hadde holdt meg unna sukker iafall, bare sexgærne kåte griser der. Som ikke er helt stabile mentalt.

Anonymous poster hash: fd26c...048
  • Liker 4
Gjest multibox
Skrevet

Om du har dårlig selvtillit og er "feit som fy", hvorfor gjør du ikke noe med vekten din? Selvtilliten vil skyte gjennom taket når du ser hvordan du kan påvirke kroppen din med litt ståpåvilje ;)

• Liker 2
Skrevet

Hadde holdt meg unna sukker iafall, bare sexgærne kåte griser der. Som ikke er helt stabile mentalt. Anonymous poster hash: fd26c...048

Og det er det ikke på andre datingsteder, som f.eks. Møteplassen osv? Poenget mitt er, tullinger finner man overalt, uavhengig av om det er det ene datingstedet eller det andre.

Jeg var på Sukker, har meldt meg ut. Og TS, vent 10 år med å kalle deg "evig singel"...

• Liker 4
Skrevet

Hadde holdt meg unna sukker iafall, bare sexgærne kåte griser der. Som ikke er helt stabile mentalt.

Har vært på flere kjempekoselige dater med flotte menn fra sukker, så den generaliseringen er bare bullshit i mine ører. Jada, det er mange kåte idioter der og, men det finnes da bra folk og. Høres mer ut som DU har hatt mer uflaks enn gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: f1477...1da

• Liker 3
Skrevet

Har vært på flere kjempekoselige dater med flotte menn fra sukker, så den generaliseringen er bare bullshit i mine ører. Jada, det er mange kåte idioter der og, men det finnes da bra folk og. Høres mer ut som DU har hatt mer uflaks enn gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: f1477...1da

Er ikke bare jeg som har opplevd det du. Om folk absolutt må drive med nettdating så er ikke sukekr å anbefale hvis man ikke er ute etter en sexkåt gris.

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Er ikke bare jeg som har opplevd det du. Om folk absolutt må drive med nettdating så er ikke sukekr å anbefale hvis man ikke er ute etter en sexkåt gris.

Om ikke personligheten din er bra nok til at du er verdt å satse på så blir det for ttil at menn bare bare vil ha sex med deg for nytelsens skyld, og så komme seg videre. Jeg kjenner ikke deg så jeg kan ikke påstå at det er det som er problemet, men du kaller menn som vil ha sex med deg for griser så jeg ville tippet på at det er personligheten det er noe galt med.

Eller er du så ekkel at man må være en gris for å kunne bli kåt på deg?

• Liker 2
Skrevet

Åpenbare tipset er å betale for å være der, så du faktisk kan sende meldinger til folk. Men er det verdt det?

Anonymous poster hash: e9e4a...90a
Skrevet

Om du har dårlig selvtillit og er "feit som fy", hvorfor gjør du ikke noe med vekten din? Selvtilliten vil skyte gjennom taket når du ser hvordan du kan påvirke kroppen din med litt ståpåvilje ;)

Hvaaaaaa? Sier du at hun må slanke seg for at menn skal like henne?

Dersom men ikke liker henne så er det menn det er noe galt med, menn får bare finne seg i hvordan hun ser ut og ikke våge å ha preferanser for utseende. Det er kun kvinner som skal få bestemme slik!

Anonymous poster hash: ac76a...79f

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg må velge mellom å ta til takke med noe, og å forbli singel, så velger jeg det siste.

• Liker 1
Skrevet

Finnes unntak da! Møtte kjæresten min på sukker, og han er da ikke en mentalt ustabil, sexgæren og kåt gris i alle fall.

Gjest multibox
Skrevet

Hvaaaaaa? Sier du at hun må slanke seg for at menn skal like henne?

Dersom men ikke liker henne så er det menn det er noe galt med, menn får bare finne seg i hvordan hun ser ut og ikke våge å ha preferanser for utseende. Det er kun kvinner som skal få bestemme slik!

Har man dårlig selvtillit handler det om at man ikke liker seg selv, en person med god selvtillit driter i om menn/kvinner liker deg eller ikke.

Den andre linja di er så latterlig tilbakestående at jeg ikke gidder å skrive noe saklig tilbake engang.

Skrevet

Jada, dobbeltmoral er tydeligvis utbredt blant en del kvinnfolk, skjønner vi, forutsatt at dette ikke er en trollepost...

Gjest Hummels
Skrevet

Begynn å ta vare på deg selv først og fremst, og få bedre selvtillit. Det er viktigere enn en kjæreste. Du har maaaange år på deg enda før du blir ei gammel dame ;) Det viktigste er at du blir fornøyd med deg selv først.

Skrevet

Finnes unntak da! Møtte kjæresten min på sukker, og han er da ikke en mentalt ustabil, sexgæren og kåt gris i alle fall.

Eller kanskje han er det? :P

Skrevet

Eller kanskje han er det? :P

Hahah! Ikke noe utover det som kan regnes som normalt ;)

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Hvis jeg må velge mellom å ta til takke med noe, og å forbli singel, så velger jeg det siste.

Noe fornuftig fra deg i dag og, sjonkelrolf:)

TS, nettdating er visst ikke en dans på roser for noen, ser det ut til på diverse tråder her.

Ønsker deg uansett lykke til!

:hug:

Skrevet

evig singel og 22 år..

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Anonymous poster hash: e15dc...336
  • Liker 1
Skrevet

beklager altså.. men !!!!

Anonymous poster hash: e15dc...336

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...