Gå til innhold

Prestasjonsangst?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder på med en som av og til mister ereksjonen når vi skal ha sex. Vi kan godt ligge og kose, kysse og kline uten at det blir noe mer, og da har han ereksjon. Men med en gang det faktisk skal skje noe, så "dør" den. Han plages jo veldig av dette og synes det er flaut. Unnskylder seg og jeg ser at det plager ham. Han sier han tror han får prestasjonsangst? Vi har hatt sex før, og jeg vet at han liker meg veldig godt, det kan man nesten lukte på mils avstand ;) Jeg sier selvfølgelig at det ikke gjør noe, og det er sånt som skjer.

Men jeg lurer på hvorfor gutter får prestasjonsangst? Og ihvertfall når vi har hatt sex før.. Kan det være fordi han liker meg for godt(?!), eller fordi han kanskje ikke liker meg godt nok på den måten? Det har ikke noe med at han er sliten å gjøre, det kan skje når som helst. Er det noe jeg kan gjøre for at det ikke skal skje?

Anonymous poster hash: 2c126...7c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vet at han sliter litt med det, dermed stresser han, og da blir problemet verre. Så når det har skjedd en gang, skjer det lettere igjen, ettersom han sikkert er ekstra obs på problemet når han er med en dame han har feilet med med tidligere. Jeg vet ikke om problemet ofte er større med noen man bryr seg om, men jeg hadde store problemer sammen med en ex jeg var VELDIG interessert i starten. Tror det var fire ganger på rad der den ikke ville fungere ordentlig. Skal sies at for meg gav det seg så fort det fungerte første gang, men folk er ulike.

Anonymous poster hash: 7473e...e41

Skrevet

Det er ikke så uvanlig at det kan skje i begynnelsen. Gi det noen sjanser, så går det nok over, så lenge det er kun en mental greie. Og går det først over, så er det for godt.

Anonymous poster hash: cee0d...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...