Gå til innhold

Hermetisert melk, ikke Vikingmelk, hvor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal lage en sitron pai. Det står i oppskriften at man skal ha hermetisert melk i, men ikke viningmelk for den er for tynn. Nå har jeg vært på rimelig mange butikker, men finner aldri noe annet en vikingmelk. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meny her jeg bor har kondensert melk eller hva det heter, Ica pleier vel også å ha. Ellers får man det gjerne på innvandrerbutikker.

Skrevet

Meny her jeg bor har kondensert melk eller hva det heter, Ica pleier vel også å ha. Ellers får man det gjerne på innvandrerbutikker.

Hmm, jeg har vært på meny og diverse innvandrerbutikker, men ikke ICA. De hadde bare vikingmelk... Kanskje jeg får prøve ica da....

Skrevet

Hvis det er søtet, kondensert melk du skal ha, har innvandrerbutikker det. Jeg har også kjøpt det på coop mega. Det sto sammen med vikingmelk.

Anonymous poster hash: fd5eb...a68

Skrevet

Hvis det er søtet, kondensert melk du skal ha, har innvandrerbutikker det. Jeg har også kjøpt det på coop mega. Det sto sammen med vikingmelk.

Anonymous poster hash: fd5eb...a68

Ja det er det jeg skal ha. Takk for tips!

Skrevet

Eurospar og innvandrerbutikker har søtet kondensert melk i hvert fall. Den på Eurospar heter Tørrslefs. Tror den jeg kjøpte på innvandrerbutikk het Dutch Lady eller noe sånt.

Anonymous poster hash: e863f...67a
Skrevet

Eurospar og innvandrerbutikker har søtet kondensert melk i hvert fall. Den på Eurospar heter Tørrslefs. Tror den jeg kjøpte på innvandrerbutikk het Dutch Lady eller noe sånt.

Anonymous poster hash: e863f...67a

Skal skjekke det. Tusen takk for tips!

Skrevet

Du må slutte å spørre eter hermetisert melk, det heter KONDENSERT melk og finnes som vanlig type og søt type. Min asiabutikk selger to merker, den ene fra Nestle og den andre fra Rainbow. Fungerer kjempebra :-)

• Liker 1
Skrevet

Du må slutte å spørre eter hermetisert melk, det heter KONDENSERT melk og finnes som vanlig type og søt type. Min asiabutikk selger to merker, den ene fra Nestle og den andre fra Rainbow. Fungerer kjempebra :-)

excusez moi da vet jeg det, kondensert melk er notert :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...