AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har i mange år hatt komplekser for mine føflekker. Jeg har en god del på armer og rygg, og i ansiktet. Nå overveier jeg tanken på å fjerne de "store" på ryggen og de mest "stygge" i ansiktet. For jeg kan heller tenke meg arr istedet for føflekker. Noen som er i samme sits som meg?Anonymous poster hash: 4939f...aa5
skruf Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Med mindre føflekkene i ansiktet er ekstremt store, utstående og skjemmende så tror jeg ikke at jeg ville ha fjernet de.... Arr blir det som oftest, og de kan være mere skjemmende. Er du uheldig så kan du få rødt og ruglet arrvev. Jeg har fjernet noen føflekker pga de forandret seg i farge og ble større og ujevne, og har arr etter alle. Ene er på kjaken. Forøverig så synes jeg føflekker er fint, det gir karakter til utseende (nå liker jeg ikke et glattpolert utseende i utgangspunktet da). Du bør uansett følge med føflekkene dine. Sjekk at de ikke vokser og forandrer fasong og farge. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Vil ikke anbefale deg å fjerne dem. Da kan du sitte igjen med arr i stede. Dessuten tviler jeg på at andre tenker så mye over føflekkene dine. Det kan jo bare være sjarmerende med føflekker, så er ikke noe å bekymre seg for Anonymous poster hash: c11a4...6ff
FruHudson Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har samme "problem" som deg, men har ikke mange i ansiktet. Jeg fjernet en fordi den ble irritert på grunn av gnissing av klær, og arret er kjempestygt. Det er ca 3 ganger så stort som føflekken også.. Skal du fjerne burde du finne en veldig flink person som kan gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har i mange år hatt komplekser for mine føflekker. Jeg har en god del på armer og rygg, og i ansiktet. Nå overveier jeg tanken på å fjerne de "store" på ryggen og de mest "stygge" i ansiktet. For jeg kan heller tenke meg arr istedet for føflekker. Noen som er i samme sits som meg?Anonymous poster hash: 4939f...aa5 Jeg hadde en veldig stor utstående en i pannen som folk absolut måtte kommentere og latterliggjøre i alle disse år. Det endte med at selvbildet mitt var på bunn, og jeg kan si det sånn at det beste jeg har gjort i livet mitt var og få den fjernet. Såklart har jeg ett arr, men det er bare synlig for meg selv siden jeg vet hvor det er. Ingen andre kan se arret. Ikke er det noe stygt heller. Hvis de er så gale at du føler deg utilpass vil jeg faktisk anbefale deg å fjerne de. Jeg har det mye bedre med meg selv nå, og "skjønnheten" min kommer bedre frem nå som jeg ikke har noen skavanker i ansiktet Anonymous poster hash: 6ce1d...a5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå