Gå til innhold

Får bare halveis orgasme?!?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd det? Har fortsatt like lyst å bruke dildo og slikt, men når jeg får orgasme er det bare en halv orgasme. Kan like gjerne fortsette der jeg slapp og få en ny halv orgasme.

Kan fortelle at jeg tror jeg begynner å bli litt smådeprimert og er litt stresset for tiden, mye som plager meg, og har fådd problemer med og sovne når jeg egentlig burde være trøtt.

Er det normalt? Kan det hjelpe om jeg ikke onanerer på en - to uker? Noen som har opplevd det?

Anonymous poster hash: 2ce4a...ca0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan skje meg og.. Eller, at jeg når klimaks eller hva det kalles, men ikke klarer å få en fullverdig orgasme. De gangene det skjer, har jeg enten fått flere orgasmer på forhånd, eller at jeg jobber for hardt for å prøve å få orgasme..

Anonymous poster hash: af9f3...8c9

Skrevet

Jepp. Jeg kaller det "små" orgasmer :P

Anonymous poster hash: b041c...ba3
Skrevet

Jeg får noen ganger orgasmer der jeg kjenner "konturen" rundt orgasmen, men ikke selve følelsen av den. Hvis det da noen mening :P Kaller det også en halv/liten/nesten-orgasme

Anonymous poster hash: 76f31...a3d
Skrevet

Noen som har opplevd det? Har fortsatt like lyst å bruke dildo og slikt, men når jeg får orgasme er det bare en halv orgasme. Kan like gjerne fortsette der jeg slapp og få en ny halv orgasme.

Kan fortelle at jeg tror jeg begynner å bli litt smådeprimert og er litt stresset for tiden, mye som plager meg, og har fådd problemer med og sovne når jeg egentlig burde være trøtt.

Er det normalt? Kan det hjelpe om jeg ikke onanerer på en - to uker? Noen som har opplevd det?

Leker du mye med deg selv hver dag "herder" du nervene nedentil litt.

Jeg hadde en fast "treningsøkt" hver uke der jeg runket i en time-halvannen før jeg kom og når jeg da ble sammen med min nåværende kjæreste tok det meg 2 timer før jeg kom under samleie. Stakkars jenta følte hu bare måtte holde på til jeg kom så jeg sluttet med denne treningen. Nå kommer jeg MYE lettere og om jeg i verste fall kommer før henne fullfører jeg for henne etterpå så vi begge har fått vårt :) hun sa at hun likte det i starten å ha en partner som ga hun SÅ mye nytelse hver gang men det ble et stort ork for henne. Med dette var det ikke alltid hun orket nettopp fordi det ble for lenge. Vår kjappeste hittil har vært på 20 minutter og det er jo langt fra "normalen" :P men nå ligger samleie på 30 minutter gjennomsnittlig så det er mye forbedring hos meg :)

Litt feil å sammenligne gutt og jente sånn men nerver er nerver!

Anonymous poster hash: 44fad...933

Skrevet

Leker du mye med deg selv hver dag "herder" du nervene nedentil litt.

Jeg hadde en fast "treningsøkt" hver uke der jeg runket i en time-halvannen før jeg kom og når jeg da ble sammen med min nåværende kjæreste tok det meg 2 timer før jeg kom under samleie. Stakkars jenta følte hu bare måtte holde på til jeg kom så jeg sluttet med denne treningen. Nå kommer jeg MYE lettere og om jeg i verste fall kommer før henne fullfører jeg for henne etterpå så vi begge har fått vårt :) hun sa at hun likte det i starten å ha en partner som ga hun SÅ mye nytelse hver gang men det ble et stort ork for henne. Med dette var det ikke alltid hun orket nettopp fordi det ble for lenge. Vår kjappeste hittil har vært på 20 minutter og det er jo langt fra "normalen" :P men nå ligger samleie på 30 minutter gjennomsnittlig så det er mye forbedring hos meg :)

Litt feil å sammenligne gutt og jente sånn men nerver er nerver!

Anonymous poster hash: 44fad...933

Så hvis jeg ikke gjør noe som helst på to uker, så burde det bli bedre igjen?

Har kansje vært litt mye i det siste, og jeg har også kommet 2-3 ganger på rad :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...