Gå til innhold

Han har dårlig ånde!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å date en fyr. Vi har holdt på i bare to uker.

Problemet her er at han har så sinnsykt dårlig ånde! Det er ubehagelig å ligge på brystkassa hans når vi ser film eller skal sove på grunn av pusten, og det er lite deilig/fristende å kline og å ha sex på grunn av dette.

Så spørsmålet mitt er: Hva gjør jeg?

Føler ikke at jeg kan si det (direkte, i så fall), i hvert fall ikke så tidlig. Jeg hadde i hvert fall blitt veldig flau om han hadde sagt det til meg.

Anonymous poster hash: 4f3ed...151
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig situasjon. Jeg hadde nok sagt det til ham, men er jo utrolig ubehagelig det og.. Men hva kan man gjøre!

Anonymous poster hash: 4a040...94b
  • Liker 1
Skrevet

Tilby han en tyggis/halspastill :)

ELLER, si du har blitt avhengig av munnskyll, så kan dere korke munnskyll sammen :P

Skrevet

Dersom han ikke har dårlig tannhygiene, eller drikker store mengder kaffe og røyker, så kan dårlig ånde komme av reflux faktisk.

De aller fleste vil sette pris på å få beskjed om sånne ting, så jeg ville tatt det opp med han på en hyggelig måte. Spør f.eks om han synes du har dårlig ånde, så kanskje han spør det det samme, da kan du svare at det hender du synes han har veldig dårlig ånde eller noe...

Anonymous poster hash: 14844...bab

Skrevet

Google pusspropper. Kan være det han sliter med. Kjenner en som slet med dette og da hadde han helt utrolig jævlig ånde. Han hadde mye betennelser i mandlene også, og fikk fjernet dem til slutt. Da forsvant problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...