AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Under ribbeina. Magen er helt i spenn. Kramper. Tatt to paracet uten at det hjelper. Under krampene skjelver jeg. Vil dra på legevakt men er alene med to små langt utti heiti. Hva kan det her være for noe???Anonymous poster hash: a7597...fba
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Kan det være noe du har spist? Anonymous poster hash: e8124...dd2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Kan det være noe du har spist? Anonymous poster hash: e8124...dd2 Forgiftning?? Spiste taco rundt 6 og potetgull etter det.. Vet ikke om jeg er litt kvalm også, veldig uvel Anonymous poster hash: a7597...fba
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 På begge sidene? Eller bare ene siden? Ring legevakt i det minste og få veiledning.Anonymous poster hash: 3aafc...df6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå