Apis Skrevet 8. desember 2014 #141 Skrevet 8. desember 2014 Du har helt misforstått; jeg trodde vi var enige om at Hagen truet!! Og, at FPR bestemmer hva norske medier har lov å skrive om Jeg vet ikke, men jeg skjønner absolutt ikke hvor du vil eller hva du mener, kan du forklare med teskje? 2
ray777 Skrevet 8. desember 2014 #142 Skrevet 8. desember 2014 Artikkelen skal nå trykkes av flere svenske aviser, men i Norge gjemmes den vekk, omtrent som Muhammed-karikaturene.
Sir Winston Skrevet 8. desember 2014 #143 Skrevet 8. desember 2014 Artikkelen skal nå trykkes av flere svenske aviser, men i Norge gjemmes den vekk, omtrent som Muhammed-karikaturene. Artikkelen var fremdeles tilgjengelig på nett etter at SAS sa at de hadde trukket magasinet!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #144 Skrevet 8. desember 2014 Artikkelen skal nå trykkes av flere svenske aviser, men i Norge gjemmes den vekk, omtrent som Muhammed-karikaturene. Det er fordi at vi i Norge har noe som heter journalistisk integritet. Ingen norsk avis ville trykket noe slikt makkverk. Mens den svenske venstresiden er fast bestemt på å kjøre Sverige i grøfta. Anonymous poster hash: 31c23...2e2 1
Apis Skrevet 8. desember 2014 #145 Skrevet 8. desember 2014 Det er fordi at vi i Norge har noe som heter journalistisk integritet. Ingen norsk avis ville trykket noe slikt makkverk. Mens den svenske venstresiden er fast bestemt på å kjøre Sverige i grøfta. Anonymous poster hash: 31c23...2e2 Men jeg ønsker ikke at et regjeringsparti skal bestemme hva som er makkverk eller ikke, vil bestemme det selv.... 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #146 Skrevet 8. desember 2014 Men jeg ønsker ikke at et regjeringsparti skal bestemme hva som er makkverk eller ikke, vil bestemme det selv.... Det er synd at du er så lett påvirkelig at du ikke klarer å ha din egen mening da. Du står faktisk fritt til å mene det du vil. Men det virker ikke som om du er enig med Frp i denne saken, så skjønner ikke helt hva du mener. Anonymous poster hash: 31c23...2e2 1
Sir Winston Skrevet 8. desember 2014 #147 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Men jeg ønsker ikke at et regjeringsparti skal bestemme hva som er makkverk eller ikke, vil bestemme det selv.... Nei, da er det andre boller når det "rette" partiet sitter ved makten og kan styre media! Og, vis gjerne til hvordan dette regjeringspartiet har bestemt hva som er makkverk?? Endret 8. desember 2014 av Sir Winston 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #148 Skrevet 8. desember 2014 Og, vis gjerne til hvordan dette regjeringspartiet har bestemt hva som er makkverk?? Fantastisk hvilken makt disse menneskene innbiller seg at FrP har. De blander kanskje sammen med glansdagene til AP? Anonymous poster hash: 31c23...2e2
Guybrush Skrevet 9. desember 2014 #149 Skrevet 9. desember 2014 Det er alltid noe småvittig når sosialister bedriver peke-leken og forsøker å kalle den andre hva de selv er Alle norske stortingspartier har medlemmer og ledende politikere som har hatt svin på skogen. Quisling var minister for Senterpartiet, Arbeiderpartiet og Høyre har hatt landsforrædere i sine rekker, SV har hatt ledere som solgte informasjon til Stasi og KGB, Rødt har hatt ledere som dro på koseturer med noen av verdens største mordere som de deretter hyllet i norsk presse. Hvis det er slik at et parti skal dømmes basert på "guilt by association" er alle like ille. Jeg er liberalist og stemmer derfor ikke på noen av søplepartiene på stortinget. Derimot mener jeg det er rent idioti og historieløst å innbille seg at Frp har noe mer kobling til Quisling enn hva Arbeiderpartiet har hatt. Ironisk nok vedtok sistnevnte å innføre mer eller mindre alt Nasjonal Samling hadde foreslått mellom 1940 og 1945, for ikke å glemme at propagandaen var mer eller mindre identisk på 30-tallet. "arbeit macht frei" og "arbeid gjør fri". Henholdsvis NSDAP og AP sine motto. Det ligger i sosialismens natur å trekke til seg nasjonalsosialister og rasister. 2
Apis Skrevet 9. desember 2014 #150 Skrevet 9. desember 2014 Det er alltid noe småvittig når sosialister bedriver peke-leken og forsøker å kalle den andre hva de selv er Alle norske stortingspartier har medlemmer og ledende politikere som har hatt svin på skogen. Quisling var minister for Senterpartiet, Arbeiderpartiet og Høyre har hatt landsforrædere i sine rekker, SV har hatt ledere som solgte informasjon til Stasi og KGB, Rødt har hatt ledere som dro på koseturer med noen av verdens største mordere som de deretter hyllet i norsk presse. Hvis det er slik at et parti skal dømmes basert på "guilt by association" er alle like ille. Jeg er liberalist og stemmer derfor ikke på noen av søplepartiene på stortinget. Derimot mener jeg det er rent idioti og historieløst å innbille seg at Frp har noe mer kobling til Quisling enn hva Arbeiderpartiet har hatt. Ironisk nok vedtok sistnevnte å innføre mer eller mindre alt Nasjonal Samling hadde foreslått mellom 1940 og 1945, for ikke å glemme at propagandaen var mer eller mindre identisk på 30-tallet. "arbeit macht frei" og "arbeid gjør fri". Henholdsvis NSDAP og AP sine motto. Det ligger i sosialismens natur å trekke til seg nasjonalsosialister og rasister. Har du lest artikkelen? Tydelig at Frp ikke ønsker at forskjellene mellom de svenske danske og norske høyrepopulistiske partiene skal settes lys på, selv om de til de grader understreker forfatterens syn, som et misfornøyelses parti 1
Guybrush Skrevet 9. desember 2014 #151 Skrevet 9. desember 2014 Har du lest artikkelen? Tydelig at Frp ikke ønsker at forskjellene mellom de svenske danske og norske høyrepopulistiske partiene skal settes lys på, selv om de til de grader understreker forfatterens syn, som et misfornøyelses parti Bruken av en høyre-venstreakse er flåsete og utdatert. Det blir litt som når interiørbloggere diskuterer om de skal male veggen i fransk eggeskall eller chi. En kan sikkert lage en skala av fargen hvitt også - men det blir irrasjonelt å innbille seg at disse utgjør et bredt spekter da de befinner seg innenfor den samme begrenede gruppen. De såkalte "høyrepopulistene" gjør ikke noe annet enn hva andre sosialistiske partier gjør- de lover sine velgere ting "gratis" betalt med skattepenger. I et forsøk på å lure folk til å tro at de tjener mer enn de blir fratatt. Det er selve tiltrekningsevnen i sosialismen - troen på at en selv og sine kommer ut på topp. Og ja, jeg har lest artikkelen. Faktisk har jeg skrevet av hele teksten da det ikke eksisterte noen elektronisk kopi i tekstformat for noen dager siden. Å tro at en journalist som selv er sosialist evner å skrive noe objektivt om et annet sosialistisk parti som denne anser som antikrist er dessuten noe naivt. Det blir litt som å be Pravda i sin tid skrive en omtale av vesten. Hele problematikken hadde vært unngått om SAS og skandinaviske journalister hadde evnet å stå på egne ben istedet for å karre til seg andre menneskers verdier via skattefinansiering. Da kunne de skrevet så mye de bare ville og folk som var uenige kunne boikottet dem til den store gullmedalje. 1
Sir Winston Skrevet 9. desember 2014 #152 Skrevet 9. desember 2014 Det er alltid noe småvittig når sosialister bedriver peke-leken og forsøker å kalle den andre hva de selv er Alle norske stortingspartier har medlemmer og ledende politikere som har hatt svin på skogen. Quisling var minister for Senterpartiet, Arbeiderpartiet og Høyre har hatt landsforrædere i sine rekker, SV har hatt ledere som solgte informasjon til Stasi og KGB, Rødt har hatt ledere som dro på koseturer med noen av verdens største mordere som de deretter hyllet i norsk presse. Hvis det er slik at et parti skal dømmes basert på "guilt by association" er alle like ille. Jeg er liberalist og stemmer derfor ikke på noen av søplepartiene på stortinget. Derimot mener jeg det er rent idioti og historieløst å innbille seg at Frp har noe mer kobling til Quisling enn hva Arbeiderpartiet har hatt. Ironisk nok vedtok sistnevnte å innføre mer eller mindre alt Nasjonal Samling hadde foreslått mellom 1940 og 1945, for ikke å glemme at propagandaen var mer eller mindre identisk på 30-tallet. "arbeit macht frei" og "arbeid gjør fri". Henholdsvis NSDAP og AP sine motto. Det ligger i sosialismens natur å trekke til seg nasjonalsosialister og rasister. Konge!-innlegg Kunne ikke vært mer enig!!
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2014 #153 Skrevet 9. desember 2014 Ryddet for persondebatt og avsporinger. Tekola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå