Gå til innhold

Fra Quislings Nasjonal Samling til FrP

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et eksempel er jo SAS magasinet som Frp oppfordret SAS til å trekke tilbake, for øvrig så trives jeg meget godt med å leve i et sosialdemokrati etter nordisk modell

Oppfordret? Ved trusler?

Klarer du å bestemme deg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der var trusselen igjen.

Dokumentasjon?

Trenger ikke true med å slå inn kneskåler for å komme med trusler vet du,,,,, De kan for eksempel være av økonomisk art

– Jeg er veldig forundret over at de kan presentere dette i sitt magasin. Et selskap som er i kanskje økonomisk krise trenger egenkapital, og så plasserer de Norges finansministers parti sammen med Vidkun Quisling og fascister, sier tidligere Frp-formann Carl I. Hagen.

• Liker 3
Skrevet

Oppfordret? Ved trusler?

Klarer du å bestemme deg?

Bestemme meg om hva?

• Liker 1
Skrevet

Som om FrP ikke gjør det samme. FrP vil ødelegge landet med å snikinnføre det ene og det andre.

Anonymous poster hash: 3c7db...180

På hvilken måte ønsker de å ødelegge landet? Konkretiser det hele for meg meg grundige kilder er du snill. Tomme påstander uten kilder blir bare tomme påstander ;)

Skrevet

Trenger ikke true med å slå inn kneskåler for å komme med trusler vet du,,,,, De kan for eksempel være av økonomisk art

– Jeg er veldig forundret over at de kan presentere dette i sitt magasin. Et selskap som er i kanskje økonomisk krise trenger egenkapital, og så plasserer de Norges finansministers parti sammen med Vidkun Quisling og fascister, sier tidligere Frp-formann Carl I. Hagen.

Så, nå er deg Hagen som kommer med trusler?

Er det andre med i konspirasjonen din?

Noen link eller annen dokumentasjon på at SAS oppfattet dette som trusler?

Eller - er dette bare du som oppfatter det som trussel?

Ikke alle som er like bjelleløse, vet du!

Skrevet

Bestemme meg om hva?

Om det var oppfordring eller trusler.

Gi gjerne litt dokumentasjon på truselene, er du snill

Skrevet

Skremmende.

Jeg sjekket Twitter for navnet på artikkelforfatteren Per Svensson.

Nesten samtlige svenske meldinger jeg så, var hånlig, forferdet eller foraktelig over at et norsk parti styrer SAS til å "sensurere" bladet.

Det virker som at avgrunnen mellom nordmenn og svensker bare blir større og større.

Det begynner å bli meningsløst å snakke om at vi skandinaviere er så like og har så mye felles.

Anonymous poster hash: e2923...134
Skrevet

Ryddet for avsporinger og svar.

pinar, mod.

Skrevet

Vidkun Quisling hadde mye bedre politikk enn det Frp har. :)

Gjest Badabing
Skrevet

Har du en link eller ikke?

Anonymous poster hash: 31c23...2e2

Prøv å google "Anundsen brant avisen" eller noe sånt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har da, ved flere anledninger, brent aviser - både lokale og landsdekkende.

Er dette et problem nå, jeg trodde at det var CO-nøytral, jeg?

Skrevet

Garantert treff. Jeg googlet det akkurat, og fikk nesten 4000 treff. Det er ikke så verst for et så smalt søk.

Skrevet

Skremmende.

Jeg sjekket Twitter for navnet på artikkelforfatteren Per Svensson.

Nesten samtlige svenske meldinger jeg så, var hånlig, forferdet eller foraktelig over at et norsk parti styrer SAS til å "sensurere" bladet.

Det virker som at avgrunnen mellom nordmenn og svensker bare blir større og større.

Det begynner å bli meningsløst å snakke om at vi skandinaviere er så like og har så mye felles.

Anonymous poster hash: e2923...134

Du mener at et politisk parti burde kunne styre innholdet i et tidsskrift? Hvis det står ting der som ledelsen i det politiiske partiet ikke liker?

Kanskje det bare er du som har lite til felles med resten av skandinavene som ellers stort sett er for ytringsfrihet og ikke ønsker politisk sensur.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Du mener at et politisk parti burde kunne styre innholdet i et tidsskrift? Hvis det står ting der som ledelsen i det politiiske partiet ikke liker?

Kanskje det bare er du som har lite til felles med resten av skandinavene som ellers stort sett er for ytringsfrihet og ikke ønsker politisk sensur.

Det er ingen politiske partier som styrer innholdet i et tidsskrift, hvor har du den stråmannen fra?

Ja, bortsett fra når sosialistiske styrer dikterer "nyhetene" i deres lands aviser, da.

Men, det er vel ikke så nøye?

Endret av Sir Winston
Skrevet

Er det ikke rart? Når Muhammed-karikaturene ikke kom på trykk her i Norge bablet FrP om ytringsfrihet. Nå derimot, babler de om at SAS må tenke på hvem de får penger fra og derfor gjør klokt i å trekke artikler som de med penger ikke liker. Så meget for denne kampen til FrP for ytringsfrihet.

Anonymous poster hash: 60858...23e
  • Liker 4
Skrevet

Er det ikke rart? Når Muhammed-karikaturene ikke kom på trykk her i Norge bablet FrP om ytringsfrihet. Nå derimot, babler de om at SAS må tenke på hvem de får penger fra og derfor gjør klokt i å trekke artikler som de med penger ikke liker. Så meget for denne kampen til FrP for ytringsfrihet.

FrP har et enkelt syn på dette med ytringsfrihet. De anser at det bør være ytringsfrihet for slike ytringer som FrP liker (muhammed-karikaturer, f.eks. De irriterer muslimer, og det er en god ting) men ikke for ytringer som FrP misliker. Det skal ikke koste noe, og man vil aldeles ikke la seg pille på nesen av noen bladfyk som har meninger som man helst ikke vil vite noe om.

Da skal blekka trekkes tilbake, redaktøren skal beklage, eller så brenner man den, og oppfordrer til boikott.

• Liker 5
Skrevet

FrP har et enkelt syn på dette med ytringsfrihet. De anser at det bør være ytringsfrihet for slike ytringer som FrP liker (muhammed-karikaturer, f.eks. De irriterer muslimer, og det er en god ting) men ikke for ytringer som FrP misliker. Det skal ikke koste noe, og man vil aldeles ikke la seg pille på nesen av noen bladfyk som har meninger som man helst ikke vil vite noe om.

Da skal blekka trekkes tilbake, redaktøren skal beklage, eller så brenner man den, og oppfordrer til boikott.

Det er nesten så man kunne trukket historiske paralleller... ;)

• Liker 1
Skrevet

Ytringsfrihet betyr ikke at man kan skrive løgner og oppspinn. Det vet enhver redaktør.

SAS valgte helt frivillig å trekke dette magasinet, og har beklaget at det i det hele tatt kom på trykk.

• Liker 1
Skrevet

Ytringsfrihet betyr ikke at man kan skrive løgner og oppspinn. Det vet enhver redaktør.

SAS valgte helt frivillig å trekke dette magasinet, og har beklaget at det i det hele tatt kom på trykk.

Det står heller ikke noe som er løgn eller oppspinn i det bladet. Det er ren løgn og oppspinne fra FrPs side at det skulle gjøre det.

SAS valgte å trekke magasinet etter press fra FrP.

Carl I Hagen säger att han inte tycker att det är så klokt att skriva negativt om finansministerns parti om man som SAS är beroende av att få pengar från ägarna, där norska staten ingår.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/har-du-retat-upp-hela-norge-per-svensson/

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...