Gå til innhold

Fra Quislings Nasjonal Samling til FrP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Link? følger du ikke med på nyhetene kanskje?

Nei, nå synes jeg du overvurderer frepperne her, Apis! Jeg er sikker på at de er enige med meg.

Anonymous poster hash: 60858...23e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er problematisk at et regjeringsparti skal diktere hva som er virkeligheten, hva som skal stå på trykk og hva folk skal lese, det er sånt vi ser i Nord Korea. Men jeg forstår at Frp tilhengere ikke er tilhengere av fri presse

Og på hvilken måte har det skjedd i dette tilfellet?

Jeg tror det har rablet for deg.

Anonymous poster hash: 31c23...2e2

• Liker 1
Skrevet

Link? følger du ikke med på nyhetene kanskje?

Har du en link eller ikke?

• Liker 1
Skrevet

Har du en link eller ikke?

Du har kanskje ikke hørt historien om det flyselskapet som hadde et magasin som inneholdt en artikkel om ytterste høyrefløyen i nordisk politikk og hvordan den har oppnådd betydelig påvirkning i Skandinavia?

• Liker 1
Skrevet

Du har kanskje ikke hørt historien om det flyselskapet som hadde et magasin som inneholdt en artikkel om ytterste høyrefløyen i nordisk politikk og hvordan den har oppnådd betydelig påvirkning i Skandinavia?

Ja, som de selv valgte å trekke fordi den inneholdt grove faktafeil og var fullstendig usaklig.

Men du har kommet med en rekke andre påstander i denne tråden, uten å følge opp med dokumentasjon på noen av dem.

Men det er kanskje det sosialister innbiller seg er ytringsfrihet? At man fritt kan spre løgner om hvem som helst?

• Liker 2
Skrevet

Ja, som de selv valgte å trekke fordi den inneholdt grove faktafeil og var fullstendig usaklig.

Men du har kommet med en rekke andre påstander i denne tråden, uten å følge opp med dokumentasjon på noen av dem.

Men det er kanskje det sosialister innbiller seg er ytringsfrihet? At man fritt kan spre løgner om hvem som helst?

Som om FrP ikke gjør det samme. FrP vil ødelegge landet med å snikinnføre det ene og det andre.

Anonymous poster hash: 3c7db...180

• Liker 1
Skrevet

Carl I Hagen säger att han inte tycker att det är så klokt att skriva negativt om finansministerns parti om man som SAS är beroende av att få pengar från ägarna, där norska staten ingår.
http://www.sydsvenskan.se/sverige/har-du-retat-upp-hela-norge-per-svensson/

Bare en koselig liten oppfordring. Slettes ingen trussel, nei nei. "Liberalisme" i praksis...

• Liker 4
Skrevet

Som om FrP ikke gjør det samme. FrP vil ødelegge landet med å snikinnføre det ene og det andre.

Dokumentasjon er visst et fullstendig fremmedord for sosialister.

• Liker 1
Skrevet

Carl I Hagen säger att han inte tycker att det är så klokt att skriva negativt om finansministerns parti om man som SAS är beroende av att få pengar från ägarna, där norska staten ingår.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/har-du-retat-upp-hela-norge-per-svensson/

Bare en koselig liten oppfordring. Slettes ingen trussel, nei nei. "Liberalisme" i praksis...

Dersom du sprer løgner om at arbeidsgiveren din er en pedofil massemorder så hadde ikke det vært særlig lurt. Det er bare en konstatering av fakta.

Det er i tillegg ulovlig og æreskrenkende.

• Liker 2
Skrevet

Dokumentasjon er visst et fullstendig fremmedord for sosialister.

Tror du ikke vet så mye om sosialisme, men at du bare kaster deg på hylekoret. Sosialismen har gjort at du har en betydning i samfunnet. FrP vil føre til at du snart blir uten rettigheter og er din egen lykkes smed. Skjer det noe med deg, synd fordi du er ansvarlig for ditt liv.

• Liker 3
Skrevet

Dersom du sprer løgner om at arbeidsgiveren din er en pedofil massemorder så hadde ikke det vært særlig lurt. Det er bare en konstatering av fakta.

Det er i tillegg ulovlig og æreskrenkende.

Så nå jevnfører du Carl I Hagen med en pedofil massemorder? ;)

FrP vil føre til at du snart blir uten rettigheter og er din egen lykkes smed. Skjer det noe med deg, synd fordi du er ansvarlig for ditt liv.

Riktig. Og den som ikke skjønner alvoret trenger bare se til Sverige...

• Liker 2
Skrevet

Sosialismen har gjort at du kan ta den utdannelse du ønsker gjennom Statens Lånekasse. Sosialismen har gjort at du kan låne bøker på biblioteket, og få kunnskap om emner. Med FrP så vil du ikke ha tilgang til biblioteket fordi alt skal privatiseres. Med FrP kommer du innunder en samfunnsklasse som ikke lenger kan spise kirsebær med de store.

• Liker 1
Skrevet

Så nå jevnfører du Carl I Hagen med en pedofil massemorder? ;)

Riktig. Og den som ikke skjønner alvoret trenger bare se til Sverige...

Eli Hagen er jo en som skikkelig opp til mannen sin som også har vært utro. Litt av politiker gitt.

Skrevet

Det blir jo mest å sammenligne med når en trassig 4åring griner seg til godteri i butikken

Så du mener det er 4åringen som bestemmer?

• Liker 1
Skrevet

Herregud som du kverulerer!!! Vi har fått med oss at du stemmer på FrP, men dette her begynner å peke i retning av ungpike hysteri når de ser popstjernen kommer på scenen og begynner å besvime, gråte og oppføre seg krakilsk. Kan du ikke bare akseptere at FrP har sine skitne saker innenfor politikken? Alt som kan krype og gå av nazister o.l. tiltrekkes jo partiet som fluer tiltrekkes fluepapir.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes det er problematisk at et regjeringsparti skal diktere hva som er virkeligheten, hva som skal stå på trykk og hva folk skal lese, det er sånt vi ser i Nord Korea. Men jeg forstår at Frp tilhengere ikke er tilhengere av fri presse

Har du noen eksempler på at FRP ikke ønsker en fri presse?

Mener du for øvrig at "fri presse" er et utbredt ok akseptert konsept i sosialistiske / kommunistiske styrer, sånne som du ønsker deg??

• Liker 1
Skrevet

Du ser altså ikke problemet med at en av eierne oppfordrer SAS til å trekke magasinet og at det kan oppleves som en trussel?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Herregud som du kverulerer!!! Vi har fått med oss at du stemmer på FrP, men dette her begynner å peke i retning av ungpike hysteri når de ser popstjernen kommer på scenen og begynner å besvime, gråte og oppføre seg krakilsk. Kan du ikke bare akseptere at FrP har sine skitne saker innenfor politikken? Alt som kan krype og gå av nazister o.l. tiltrekkes jo partiet som fluer tiltrekkes fluepapir.

Jeg har aldri stemt på FRP!

Når jeg ser på dine innlegg så får jeg den største medynk; tenk å bli sendt i krigen med så dårlige våpen.

Og søkkvått krutt :blomst:

Endret av Sir Winston
  • Liker 1
Skrevet

Du ser altså ikke problemet med at en av eierne oppfordrer SAS til å trekke magasinet og at det kan oppleves som en trussel?

Der var trusselen igjen.

Dokumentasjon?

Skrevet

Har du noen eksempler på at FRP ikke ønsker en fri presse?

Mener du for øvrig at "fri presse" er et utbredt ok akseptert konsept i sosialistiske / kommunistiske styrer, sånne som du ønsker deg??

Et eksempel er jo SAS magasinet som Frp oppfordret SAS til å trekke tilbake, for øvrig så trives jeg meget godt med å leve i et sosialdemokrati etter nordisk modell

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...