Sir Winston Skrevet 7. desember 2014 #61 Skrevet 7. desember 2014 (endret) http://www.dagbladet.no/2014/12/06/nyheter/utenriks/innenriks/sas/nazisme/36606206/ Her kan man lese om bekymringene til svenske Per Svensson og det politiske klimaet i Skandinavia: "- Jeg er skuffet over SAS, et stort og betydningsfullt flyselskap, og synes de bøyer seg lett." "- Det er ubehagelig og veldig urovekkende at ett parti i ett nordisk land kan bestemme hva andre skal lese. Frp bekrefter min hypotese om at disse partiene har uvilje overfor andres argumenter; det er karakteristisk for denne tradisjonen." Hvis Svensson ikke var så tragisk så kunne dette vært en spøk, en dårlig spøk, men nå blir det et eksempel på - som også vist i denne tråden - at det er uten omkostninger for de venstre-ekstreme å fremsette alle slags påstander om partier på høyrefløyen i politikken, som man ikke liker!! Endret 7. desember 2014 av Sir Winston 1
Mann 42 Skrevet 7. desember 2014 #62 Skrevet 7. desember 2014 Men, spørsmålet vedblir da fremdeles: Gjør dette Glistrup til nynazist?? Jeg tror du må gå tilbake og lese svarene du allerede har fått fra min side på dette spørsmålet, som du har stilt 5 eller 6 ganger. Jeg fatter ikke at du stiller det til MEG, all den tid jeg faktisk ikke har hevdet at Glistrup er eller var nynazist. Jeg har til og med sagt at meg bekjent så har han aldri sagt at han er det. Stort mer kan jeg ikke si om den saken, siden jeg ikke har noen krystallkule eller spesielle psykiske evner. Hvis du spør meg en gang til, kommer jeg til å bli bekymret for din mentale helse. 1
Sir Winston Skrevet 7. desember 2014 #63 Skrevet 7. desember 2014 Jeg tror du må gå tilbake og lese svarene du allerede har fått fra min side på dette spørsmålet, som du har stilt 5 eller 6 ganger. Jeg fatter ikke at du stiller det til MEG, all den tid jeg faktisk ikke har hevdet at Glistrup er eller var nynazist. Jeg har til og med sagt at meg bekjent så har han aldri sagt at han er det. Stort mer kan jeg ikke si om den saken, siden jeg ikke har noen krystallkule eller spesielle psykiske evner. Hvis du spør meg en gang til, kommer jeg til å bli bekymret for din mentale helse. Det var du selv som la opp til "guilt by association". Men, da er vi enige om at du ikke mener Glistrup var nynazist. Da gjenstår Hedstrøm; er han nynazist?
Mann 42 Skrevet 7. desember 2014 #64 Skrevet 7. desember 2014 Det var du selv som la opp til "guilt by association". Men, da er vi enige om at du ikke mener Glistrup var nynazist. Da gjenstår Hedstrøm; er han nynazist? OK, nå er jeg bekymret. Jeg har heller ikke hevdet at Hedstrøm er eller var nynazist. Men episoder som dette kinomøtet som er dekket tidligere i tråden, og den omtalen disse grupperingene gav FrP etter det, gjør at han er assosiert med miljøene. Jeg vet ikke om du kan se forskjellen mellom å VÆRE nynazist, og å være assosiert med nynazistiske miljløer? 2
Sir Winston Skrevet 7. desember 2014 #65 Skrevet 7. desember 2014 OK, nå er jeg bekymret. Jeg har heller ikke hevdet at Hedstrøm er eller var nynazist. Men episoder som dette kinomøtet som er dekket tidligere i tråden, og den omtalen disse grupperingene gav FrP etter det, gjør at han er assosiert med miljøene. Jeg vet ikke om du kan se forskjellen mellom å VÆRE nynazist, og å være assosiert med nynazistiske miljløer? Du er nok ikke den eneste som er bekymret! Det var jo deg som impliserte affiniteten til nynazismen via "guilt by association" (i innlegg #29) Men, da fastslår vi at du ikke mener at Hedstrøm heller er nynazist, men at du forbeholder deg retten til å assosiere han med nynazismen, og derfor argumentere rundt han og FRP som om han var nynazist. Men, det har du selvsagt lov til, vi har da ytringsfrihet 1
Apis Skrevet 7. desember 2014 #66 Skrevet 7. desember 2014 Du er nok ikke den eneste som er bekymret! Det var jo deg som impliserte affiniteten til nynazismen via "guilt by association" (i innlegg #29) Men, da fastslår vi at du ikke mener at Hedstrøm heller er nynazist, men at du forbeholder deg retten til å assosiere han med nynazismen, og derfor argumentere rundt han og FRP som om han var nynazist. Men, det har du selvsagt lov til, vi har da ytringsfrihet Bortsett fra at Frp bestemmer hva folk skal lese om Frp`s politiske historie så har vi ytringsfrihet en så lenge 1
Sir Winston Skrevet 7. desember 2014 #67 Skrevet 7. desember 2014 Bortsett fra at Frp bestemmer hva folk skal lese om Frp`s politiske historie så har vi ytringsfrihet en så lenge Men, hvordan FRP bestemmer dette, f.eks. med trusler, det har du ingen forklaring eller dokumentasjon på? 1
Apis Skrevet 7. desember 2014 #68 Skrevet 7. desember 2014 Men, hvordan FRP bestemmer dette, f.eks. med trusler, det har du ingen forklaring eller dokumentasjon på? Det blir jo mest å sammenligne med når en trassig 4åring griner seg til godteri i butikken 2
Jolene Skrevet 7. desember 2014 #69 Skrevet 7. desember 2014 Bortsett fra at Frp bestemmer hva folk skal lese om Frp`s politiske historie så har vi ytringsfrihet en så lenge På hvilken måte bestemmer de historien? Det er jo ikke vanskelig å finne informasjon om FrP på nett... 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #70 Skrevet 7. desember 2014 Bortsett fra at Frp bestemmer hva folk skal lese om Frp`s politiske historie så har vi ytringsfrihet en så lenge Jøss, har de fått innført en lov ang. dette? Har du en link? Anonymous poster hash: 31c23...2e2 1
Apis Skrevet 7. desember 2014 #71 Skrevet 7. desember 2014 På hvilken måte bestemmer de historien? Det er jo ikke vanskelig å finne informasjon om FrP på nett... Jøss, har de fått innført en lov ang. dette? Har du en link? Anonymous poster hash: 31c23...2e2 Det nyeste eksemplet er jo det samme som TS kom med, et annet er at vi har en justisminister som har boikottet lokalpressa, slettet journalister fra facebook og oppfordret andre til å gjøre det samme 1
Jolene Skrevet 7. desember 2014 #72 Skrevet 7. desember 2014 Det nyeste eksemplet er jo det samme som TS kom med, et annet er at vi har en justisminister som har boikottet lokalpressa, slettet journalister fra facebook og oppfordret andre til å gjøre det samme Kan det være fordi det utsagnet til sas ikke stemmer med virkeligheten? Kan det være fordi flertallet av journalister i Norge er på venstresiden og gulper deretter? På hvilken måte bestemmer de historien? Kilder er en fin ting å fremlegge. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #73 Skrevet 7. desember 2014 Så søtt å se de som forsvarer FrP her. Partiet er et rasistisk parti som snart vil være historie. Velgerne? Imbesiler og enkle mennesker som ikke ser lenge enn spritflasken og røyken. Anonymous poster hash: 3c7db...180 3
Jolene Skrevet 7. desember 2014 #74 Skrevet 7. desember 2014 Så søtt å se de som forsvarer FrP her. Partiet er et rasistisk parti som snart vil være historie. Velgerne? Imbesiler og enkle mennesker som ikke ser lenge enn spritflasken og røyken. Anonymous poster hash: 3c7db...180 :skratte: Du greide ikke engang å komme med et argument kjære deg 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #75 Skrevet 7. desember 2014 Det nyeste eksemplet er jo det samme som TS kom med, et annet er at vi har en justisminister som har boikottet lokalpressa, slettet journalister fra facebook og oppfordret andre til å gjøre det samme For det første; hva har det med ytringsfrihet å gjøre at man sletter folk fra facebook, for det andre; jeg ba om en LINK. Anonymous poster hash: 31c23...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #76 Skrevet 7. desember 2014 Så søtt å se de som forsvarer FrP her. Partiet er et rasistisk parti som snart vil være historie. Velgerne? Imbesiler og enkle mennesker som ikke ser lenge enn spritflasken og røyken. Anonymous poster hash: 3c7db...180 Patetisk... Reis til Nord-Korea, ditt kommunisttryne. Anonymous poster hash: 31c23...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #77 Skrevet 7. desember 2014 Patetisk... Reis til Nord-Korea, ditt kommunisttryne. Anonymous poster hash: 31c23...2e2 Tar deg med og lar han Kim leke med deg... Anonymous poster hash: 3c7db...180 1
Apis Skrevet 7. desember 2014 #78 Skrevet 7. desember 2014 Kan det være fordi det utsagnet til sas ikke stemmer med virkeligheten? Kan det være fordi flertallet av journalister i Norge er på venstresiden og gulper deretter? På hvilken måte bestemmer de historien? Kilder er en fin ting å fremlegge. Jeg syntes det er problematisk at et regjeringsparti skal diktere hva som er virkeligheten, hva som skal stå på trykk og hva folk skal lese, det er sånt vi ser i Nord Korea. Men jeg forstår at Frp tilhengere ikke er tilhengere av fri presse 3
Jolene Skrevet 7. desember 2014 #79 Skrevet 7. desember 2014 Jeg syntes det er problematisk at et regjeringsparti skal diktere hva som er virkeligheten, hva som skal stå på trykk og hva folk skal lese, det er sånt vi ser i Nord Korea. Men jeg forstår at Frp tilhengere ikke er tilhengere av fri presse Joda, jeg er forkjemper for ytringsfriheten, men ikke når det som står på trykk ikke stemmer over ens med virkeligheten. VG er feks. flinke på dette. Men jeg forstår at folk som er på venstresiden kan ha problemer med å forstå dette. 1
Apis Skrevet 7. desember 2014 #80 Skrevet 7. desember 2014 For det første; hva har det med ytringsfrihet å gjøre at man sletter folk fra facebook, for det andre; jeg ba om en LINK. Anonymous poster hash: 31c23...2e2 Link? følger du ikke med på nyhetene kanskje? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå