Gå til innhold

Hvilke klær tenner du på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere der ute som tenner på kvinner i skinnklær? Trenger ikke være ekte skinn, men må være glatt, mykt og blankt for å være sexy. Det må også sitte stramt på kroppen hennes.

Synes en kvinne med korsett, skinnbukse og lårhøye støvletter er noe av det hotteste en kvinne kan gå i!

Grovt og baggy skinn kan fort bli tacky og ikke sexy.

Hvilke klær tenner du på

Videoannonse
Annonse
Gjest HeiHade
Skrevet

Jeg skal ta tråden din seriøst.

Jeg tenner ikke på klær, men det er så klart noen plagg som jeg synes kan se ekstra deilige ut på en kjekk gutt. Jeg har en greie for å se gutter i avslappa klær hvis det er sjeldent de går i dem. Hvis de går mye i skjorte så blir jeg alltid litt "giddy" første gang jeg får se dem i hettegenser. Det samme gjelder å få se gutter i joggebukse. Det er sjelden at det er de stive plaggene som sjarmerer meg mest, i grunn. Men nå er jeg en tilhenger av avslappa holdning også, og synes bare det er topp hvis stilen er like avslappa.

Skrevet

Vet ikke om jeg akkurat tenner på noen pga. hva de kler seg i, for det handler vel mest om kroppen som bærer plaggene og om den kroppen er fin. Men på vinteren har jeg en greie for v-halsede strikkagensere. Ingen av eksene mine har hatt noen spesiell stil, så jeg har desverre til gode å finne en mann med stil :)

Skrevet

Kjoler er sexy

• Liker 1
Skrevet

Min smak er enkel: En stram t-skjorte eller trøye gjør susen for meg, så sant mannen er veltrent, naturligvis. ;)

Skrevet

Menn i dress :lur:

Anonymous poster hash: 951c1...24d
Skrevet

Har ikke klesfetisj, men det meste som er tight, er bra. :danse:

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Må skrive under på stramme skinnbukser/leggings. Herregud jeg kunne jo ikke gå ut mer når det var skikkelig trendy en periode. Heller ikke når over kne støvletter var populært. Og når noen hadde prestert å ha på de 2 tingene i kombinasjon, ja da var trykket høyt. Glad det er over! :fnise:

Skrevet

Lave converse på jenter med lave sokker... eventuelt vans men det er andrevalget. Fine rosa joggesko også, med treningsthights

Anonymous poster hash: 29e00...ae5

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Irrlys, mod.

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Kvinner - Jeans og tights som får frem formene hennes, shorts, kjole og skjørt. Ikke alt for gammeldagse skjørt.

Menn - Dress, stram genser/t-skjorte som får frem musklene, litt stramme jeans.

Endret av Hummels
Skrevet (endret)

Dress/smoking. Og uniformer :P

Edit; egentlig også menn i joggebukser som "avslører hele stasen" og trang tanktop... :fnise:

Endret av Frisørdama
  • Liker 1
Skrevet

Menn i bunad.... mmm..

Men det trenger ikke være så avansert heller, en velstelt gutt med en passe slank jeans og en enkel t-skjorte gjør også susen.

Skrevet

Jeg tenner vel ikke på noen spesielle plagg egentlig. Men jeg har lagt merke til at jeg kikker litt ekstra når jeg ser en mann i "utebukse" - vet ikke hva de heter, jeg kaller de utebukse. Sånn som de under her:

Outdoorhosen_auf_Touren.jpg

(bilde hentet fra google - vet ikke hvem de er)

De fleste får ganske fine rumper i sånne bukser. Men ikke sånne bukser i byen altså. Bare i skogen/fjellet. :)

Anonymous poster hash: 9a3d8...82f
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg blir ganske mør i beina når jeg ser en passe slank mann i en skjorte som er perfekt til hans kroppsfasong, spesielt om de har breie skuldre. Også selvsagt jeans som fremhever stumpen uten at det blir for for stramt, da virker snittet for feminint.

Skrevet

Jeg skal ta tråden din seriøst.

Jeg tenner ikke på klær, men det er så klart noen plagg som jeg synes kan se ekstra deilige ut på en kjekk gutt. Jeg har en greie for å se gutter i avslappa klær hvis det er sjeldent de går i dem. Hvis de går mye i skjorte så blir jeg alltid litt "giddy" første gang jeg får se dem i hettegenser. Det samme gjelder å få se gutter i joggebukse. Det er sjelden at det er de stive plaggene som sjarmerer meg mest, i grunn. Men nå er jeg en tilhenger av avslappa holdning også, og synes bare det er topp hvis stilen er like avslappa.

Heelt enig. :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kjoler, skjørt og bluser er en vinner på kvinner (for min del) :opplyser:

Anledninger der det er kun meg og henne? Skjørt, tynn gjennomsiktig bluse med gjennomsiktig BH under.

Skrevet

Dressbukse rumpe :daane:

Gjest Usminket
Skrevet (endret)

Jeg får makk av menn i stramme trøyer eller bukser. Menn i klær som er laidbak og casual er bra :)

Ryddet.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Skrevet (endret)

Ryddet for bilde som bryter med opphavsretten.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...