Gå til innhold

Skal det være litt snus jenter?


Felicia

Anbefalte innlegg

Leser i VG i dag at trend-jentesnusen kommer til Norge nå.

Da hovedkontoret vårt ligger i Göteborg, har jeg lenge observert mine tidligere røykende svenske kollegaer med en liten rosalillalyseblå snusboks inneholdene små posjonspakker med snus med mintsmak, lakrissmak, sjokoladesmak osv... Dette er helt akseptert og posene er så små at de nesten ikke vises under leppa.

Må si at jeg i de laveste stunder da jeg sluttet å røyke for 1,5 år siden vurderte å snuse i smug, men klarte å la være.

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg syntes snus er ekkelt uansett hvor fin emballasjen er og hvor ny og spennende smaken er.

Hva syntes dere? Noen som kommer til å bytte ut røyken til fordel for en liten sjokoladesnus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg syntes snus er ekkelt uansett hvor fin emballasjen er og hvor ny og spennende smaken er.

Enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Jeg kommer nok ikke til å begynne med snus i stedet for røyk. Men det er ikke fordi jeg synes det er så ille med jenter som snuser, men fordi jeg ikke ser vitsen i og bytte ut en kadelig dyr ting med en annen som også er skadelig og like dyr.

Men kommer nok til å prøve denne for å se åssn den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker snus. Veksler mellom eucalyptus og lakrissmak. Greit nok at det ikke er så feminint og at enkelte synes det er ekkelt, men jeg skader ingen andre enn meg selv, og det synes jeg er veldig greit. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke jeg kommer til å prøve, da jeg ikke har lyst til å bli avhengig av nikotin igjen etter 1½ år som ikke-røyker. Men jeg synes egentlig ikke denne type snus er spesielt ekkelt og synes det er helt ok hvis jenter vil bytte ut røyken med snus. Som Eplegrønn skriver, hun skader i allefall ingen andre enn seg selv.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om snusen er nesten usynlig og smaker OK, så kunne jeg kanskje byttet ut røyken i en overgangsperiode.

Kjenner flere jenter som bruker snus og synes ikke at det er spesielt ekkelt.

Men den vanlige snusen kunne jeg ikke tenkt meg å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare rette på meg selv: Jeg syntes det er uvanlig, men ok at andre jenter (og gutter for den saks skyld)snuser.

Det jeg syntes er ekkelt er å snuse selv, (pluss lukta av det når en boks åpnes i nærheten, men denne er mindre fremtedene av posesnus synts jeg)

Var bare nyskjerrige på om det var noen av røykerne som hadde meldt overgang til snus nå som det ikke er lovt å røyke på utesteder lengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare testet vanlig snus, men har luktet på den nye damesnusen. Den lukter himmelsk, må nok teste den ja. Kanskje jeg klarer å slutte å røyke nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg reagerte litt på at snus er totalforbudt i Eu- og EØSområdet jeg... Hvorfor det da? Er det jeg som er treig :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Det er billigere å snuse...

Det virker som dette er et vestkantsfenomen i Oslo. Det er i hvert fall mitt inntrykk at gutter på vestkanten snuser i mye større grad enn gutter fra østkanten.

Jeg kommer ikke til å snuse ute på byen fordi jeg synes det er lite strategisk med tanke på hva man ofte er der for :wink:

Litt irriterende å gå ut for å røyke,men det har gått greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Siden jeg henger masse med lesbiske jenter, og de snuser, har jeg brukt snus på fest noen få ganger. Likte det, men ser jo helt idiotisk ut. Liker ikke å se ut som et ekorn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk, jeg står over. Kommer ikke på tale å lage snusleppe av min stramme leppe. Ikke synes jeg gule tenner er fint heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd noe av den jentesnusen, men liker best vanlig snus. Jeg kommer nok ikke til å bytte ut røyken med snus, for det er likevel to helt forskjellige ting.

Kjekt å ha på lange røykfrie reiser, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...