Gå til innhold

Spiral og samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er kanskje et rart spørsmål men la gå! Er det sjanse for at mannens penis blir stukket/skadet av spiraltråden? Har det noen gang skjedd?

Anonymous poster hash: 54296...cb6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen kan kjenne trådene som stikkr ut av livmorhalsen ja, men om han gjør det er trådene mest sannsyenlg for lange. Har selv sprial og mannen kjenner trådene av og til.
Men om han skader seg så er de for lange!

Anonymous poster hash: 2923b...5a4
Skrevet

Har ikke prøvd å hatt samleie med den enda, jeg lurer bare på om det er mulig at han skader seg? Livmortappen min er lavt plassert så tror ikke det vil hjelpe å klippe tråden noe mer..

Skrevet

Kjæresten min stakk seg på penis da jeg hadde satt inn spiral. Måtte dra til gynekologen og klippe de helt inn, og etter det har det vært null problem :-) Hva mener du med at det ikke vil hjelpe å klippe tråden noe mer? Det er jo bare å klippe helt inn til livmortappen uansett hvor lavt plassert den er?

Skrevet

Kjæresten min stakk seg på penis da jeg hadde satt inn spiral. Måtte dra til gynekologen og klippe de helt inn, og etter det har det vært null problem :-) Hva mener du med at det ikke vil hjelpe å klippe tråden noe mer? Det er jo bare å klippe helt inn til livmortappen uansett hvor lavt plassert den er?

Trodde de var nødt å ha noe å dra den ut igjen med, men de trenger kanskje ikke det? :P

Gjest Strandet
Skrevet

*grøss* Heh, ja da lærte jeg noe i dag også.

Skrevet

Har ikke prøvd å hatt samleie med den enda, jeg lurer bare på om det er mulig at han skader seg? Livmortappen min er lavt plassert så tror ikke det vil hjelpe å klippe tråden noe mer.. Anonymous poster hash: 54296...cb6

Du må ikke klippe trådene selv!

Anonymous poster hash: 419aa...98b

Skrevet

Trodde de var nødt å ha noe å dra den ut igjen med, men de trenger kanskje ikke det? :P

Jeg skal bytte min neste uke. De får tatt ut spiralen selv om tråden er klippet helt opp mot tappen :-)

Skrevet

Du må ikke klippe trådene selv!

Anonymous poster hash: 419aa...98b

Jeg skrev da ingenting om å klippe dem selv :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...