Ingeborg Skrevet 26. juli 2004 #21 Del Skrevet 26. juli 2004 Takker! Og takk for i dag, nå går jeg hjem og bryllupsforbereder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #22 Del Skrevet 26. juli 2004 *Ser for seg Ingeborg som sitter foran speilet og øver på å si "Ja" med ulike tonefall* Du hørte forresten om ham som inngikk et veddemål som i korthet gikk ut på at han skulle få 100 kroner for hvert sekund han ventet med å si "Ja"? Han fikk 2300 kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. juli 2004 #23 Del Skrevet 26. juli 2004 Denne gang er det KG-alvor, skjønner du, og dessuten har jeg såpass laber kapasitet at du hadde blitt skuffet uansett... Hadde nok ikke blitt skuffet jeg - uansett. :-( Etter min mening så er du god uansett du Rusler slukøret ut igjen....... :cry: Innser at slaget er tapt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #24 Del Skrevet 27. juli 2004 Rusler slukøret ut igjen I går fikk jeg ørret på sluk. Slukørret? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. juli 2004 #25 Del Skrevet 27. juli 2004 Definitivt slukørret. Har jeg tatt mange ganger. Men lurer fortsatt på om det er spesielle ørreter som blir tatt på spinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #26 Del Skrevet 27. juli 2004 lurer fortsatt på om det er spesielle ørreter som blir tatt på spinner. De heter Jig Trouts, og er genmanipulert av skotske sportsfiskere gjennom generasjoner. Det finnes faktisk et eget oppdrettsanlegg i den lille walisiske elven Ulandhollenappraomaghuagaloweezendahl (rett til venstre for Cardiff) som er vel verd et besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. juli 2004 #27 Del Skrevet 27. juli 2004 Min kjære, du har nettopp funnet på verdens lengste stedsnavn. Det virkelige lengste stedsnavnet er nemlig på bare 32 bokstaver. Men det er også i Wales, jeg husker bare ikke hva det heter. Klem, Ingeborg (regjerende quiz-champion fra vårsesongen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #28 Del Skrevet 27. juli 2004 Uansett er det fint der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #29 Del Skrevet 27. juli 2004 Ingeborg (regjerende quiz-champion fra vårsesongen) ...som om dét var noe sjokk! Har du fanklubb, eller må jeg starte en? Og skal det eventuelt være opptakskrav i denne klubben? (helst ikke, jeg er redd for at min utpregede ignoranse ville blitt grundig avslørt...) Her er et inngangsspørsmål: Hvilket selvutnevnte superlag sliter med å komme seg bort fra nedrykksplass i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. juli 2004 #30 Del Skrevet 27. juli 2004 Her er et inngangsspørsmål: Hvilket selvutnevnte superlag sliter med å komme seg bort fra nedrykksplass i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #31 Del Skrevet 27. juli 2004 Ikke nå, kjære - jeg har vondt i hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #32 Del Skrevet 27. juli 2004 Men: Hvilken avis er størst i Nordland? *smisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. juli 2004 #33 Del Skrevet 27. juli 2004 Men: Hvilken avis er størst i Nordland? *smisk* Min sin... har du vært inne og kikket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #34 Del Skrevet 27. juli 2004 Mmmnnnneeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... - men det var ikke bilder av de som jobbet der... Har dere ikke bildebyline heller? I hvilken by i Nordland blåser det mest pr. innbygger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. juli 2004 #35 Del Skrevet 27. juli 2004 Mmmnnnneeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... - men det var ikke bilder av de som jobbet der... Har dere ikke bildebyline heller? I hvilken by i Nordland blåser det mest pr. innbygger? Ergo har du vært inne og kikket på weben, du har bare ikke funnet det du lette etter... Ikke bildebyline med mindre vi er ute og reiser i jobben. Og det er absolutt her det blåser mest. Hvis Chicago er "The windy city" så er vi "The even windier city". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #36 Del Skrevet 28. juli 2004 ...men... - hva mener en person fra Bønnøysund når h*n snakker om Torkatålet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 28. juli 2004 #37 Del Skrevet 28. juli 2004 ...men... - hva mener en person fra Bønnøysund når h*n snakker om Torkatålet? Har ikke peiling. Men Brønnøydialekten er så utpreget at jeg slår om bare jeg mellomlander på flyplassen der med Widerøe... (lettpåvirkelig? jeg?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #38 Del Skrevet 28. juli 2004 Har ikke peiling. Men Brønnøydialekten er så utpreget at jeg slår om bare jeg mellomlander på flyplassen der med Widerøe... (lettpåvirkelig? jeg?) Torghatthullet. Men, kjære quizchampi(gn)on; hva er likheten mellom journalister og sædceller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 28. juli 2004 #39 Del Skrevet 28. juli 2004 Men, kjære quizchampi(gn)on; hva er likheten mellom journalister og sædceller? Vi trenger oss på overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #40 Del Skrevet 28. juli 2004 Vi trenger oss på overalt! Feil fylke... Nei, det blir sjelden folk av dere... Men hvor mange kamper har Bodø/Glimt vunnet på hjemmebane denne sesongen? (Cupkamper mot bedriftslag fra nabolaget gjelds ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå