Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #1 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg er solbrent! :evil: :oops: Kan du smøre meg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. juli 2004 #2 Del Skrevet 26. juli 2004 Klabbers! Vil du ha faktor, after sun, body lotion eller en salig blanding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. juli 2004 #3 Del Skrevet 26. juli 2004 Trøffer'n - hvorfor roper du aldri etter meg når du skal smøres a :-( :cry: Er jo pinadø ikke noe rart en stakkars jente blir deppa og nedfor...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #4 Del Skrevet 26. juli 2004 Klabbers! Vil du ha faktor, after sun, body lotion eller en salig blanding? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #5 Del Skrevet 26. juli 2004 Trøffer'n - hvorfor roper du aldri etter meg når du skal smøres a :-( :cry: Er jo pinadø ikke noe rart en stakkars jente blir deppa og nedfor...... ...jeg er en trofast fyr... - og i og med at jeg er KG-gift med Ingeborg synes jeg nesten at... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. juli 2004 #6 Del Skrevet 26. juli 2004 ...jeg er en trofast fyr... - og i og med at jeg er KG-gift med Ingeborg synes jeg nesten at... :oops: Betryggende, kjære. Betryggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #7 Del Skrevet 26. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. juli 2004 #8 Del Skrevet 26. juli 2004 ...jeg er en trofast fyr... - og i og med at jeg er KG-gift med Ingeborg synes jeg nesten at... :oops: Si meg en ting - når har giftemål hatt noe med dette å gjøre da??? Det var da ingen hindring sist vi møttes...... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #9 Del Skrevet 26. juli 2004 Si meg en ting - når har giftemål hatt noe med dette å gjøre da??? Det var da ingen hindring sist vi møttes...... :oops: Nei, men dét var et tvangsekteskap, Sandman hadde jo tvunget meg inn i partnerskapet! Denne gang er det KG-alvor, skjønner du, og dessuten har jeg såpass laber kapasitet at du hadde blitt skuffet uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. juli 2004 #10 Del Skrevet 26. juli 2004 Nei, men dét var et tvangsekteskap, Sandman hadde jo tvunget meg inn i partnerskapet! Denne gang er det KG-alvor, skjønner du, og dessuten har jeg såpass laber kapasitet at du hadde blitt skuffet uansett... :kysse: Har ikke sett noe til laber kapasitet, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #11 Del Skrevet 26. juli 2004 :kysse: Har ikke sett noe til laber kapasitet, jeg... Hear, hear! ...eller, som det ble skrevet på tavla vår: LA STÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. juli 2004 #12 Del Skrevet 26. juli 2004 Men for å digregere litt, kjære husbond: Har du brynt deg på sangteksten jeg la ut på "konkurranse"-tråden i går? Tenkte at hvis noen på hele KG kunne klare den, så måtte det være deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #13 Del Skrevet 26. juli 2004 Som vanlig lever jeg nok ikke opp til forventningene dine/forhåpningene dine... Digerigert eller ikke... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. juli 2004 #14 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er bare et så utrolig bra sitat fra en så vanvittig morsom sang at en tekstelsker som meg ikke kunne dy seg... Så da blir det vel ingen som klarer den, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #15 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er bare et så utrolig bra sitat fra en så vanvittig morsom sang at en tekstelsker som meg ikke kunne dy seg... Så da blir det vel ingen som klarer den, da! Fint at du tror godt om meg, kjære! Du har forresten glemt baksiden på leggene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #16 Del Skrevet 26. juli 2004 By the way (ved veien...) - jeg regner med at du støtter meg ift. den drømmen jeg skisserte i teksttråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. juli 2004 #17 Del Skrevet 26. juli 2004 By the way (ved veien...) - jeg regner med at du støtter meg ift. den drømmen jeg skisserte i teksttråden? ... jeg driver og skriver tale inspirert av "Jeg hater måker" for tida, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #18 Del Skrevet 26. juli 2004 bryllupstale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. juli 2004 #19 Del Skrevet 26. juli 2004 Jepps. "Jeg vil si noe om mitt forhold til..." og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #20 Del Skrevet 26. juli 2004 Strålende konsept! ...i hvert fall mye bedre enn å skrive en sang på melodien til 1001, 1002, 1003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå