AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 jeg elsker alt ved irland, naturen, menneskene, ja alt egentlig. å kunne tenkt meg å bo der i kanskje et år eller to, men er det noen sider hvor jeg kan få info om prosessen? er det evt noen som har erfaring med å flytte til irland? Anonymous poster hash: f44b2...144
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Hvis du har tenkt å jobbe der bør du kanskje satse på firmaer som bevisst rekrutterer internasjonalt. Irland er i økonomisk krise, med høy arbeidsledighet og Europas største svarte økonomi. Hvis du ikke har unik kompetanse som er etterspurt i Irland vil arbeidsgivere foretrekke irer. Hvis du vil studere der er det mye greiere. Ellers finner man det meste man trenger om å flytte til et EU-land her: http://ec.europa.eu/immigration/ Anonymous poster hash: aa070...09f 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Hvis du har tenkt å jobbe der bør du kanskje satse på firmaer som bevisst rekrutterer internasjonalt. Irland er i økonomisk krise, med høy arbeidsledighet og Europas største svarte økonomi. Hvis du ikke har unik kompetanse som er etterspurt i Irland vil arbeidsgivere foretrekke irer. Hvis du vil studere der er det mye greiere. Ellers finner man det meste man trenger om å flytte til et EU-land her: http://ec.europa.eu/immigration/ Anonymous poster hash: aa070...09f au nei har ikke noe spesiell kompetanse. kanskje jeg får klare meg med ferieturer dit takk Anonymous poster hash: 09237...e0b
Gjest Anastasia Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har bodd i Irland, men det er noen år siden nå Var helt fantastisk og jeg trivdes kjempegodt! Flere nordmenn jeg kjenner har jobbet med kundeservice for IBM i Dublin, du kan jo prøvde de?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har bodd i Irland, men det er noen år siden nå Var helt fantastisk og jeg trivdes kjempegodt! Flere nordmenn jeg kjenner har jobbet med kundeservice for IBM i Dublin, du kan jo prøvde de? det er så klart en ide takk!! Anonymous poster hash: 09237...e0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå