Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2002 #1 Del Skrevet 27. juni 2002 Heia dagboka mi!!!! Jaja så var det min tur til å skrive inn noen ord her da, "Mortitia" det er meg det - 26 år og fra Rogaland. Giftet meg for noen mnd. siden etter flere års samboerskap og nå føler vi at tiden er inne for familie forsøkelse. Sluttet på pillen i Januar mnd. og hadde en syklus på ca. 30 de første to mnd. - de neste to mnd. var syklusen på ca. 24-26 dager og nå skulle jeg hatt mensen på mandag, men har ikke sett snurten til den ennå. Vet at jeg ikke er gravid for tok en test just in case i morges. Har ikke vært blant de mest aktive her og vi har egentlig tenk å prøve nå et år uten p-piller eller annen prevensjon så ser vi hva som skjer. Håper jo selvfølgelig på et lite mirakel, men er nå såpass oppegående at vi vet at dette kan ta lang tid samtidig som det ikke nødvendigvis er sikket at vi kan få barn i det hele tatt. Men nå ser vi fremover om vi planter et lite frø i løpet av året i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 27. juni 2002 #2 Del Skrevet 27. juni 2002 Velkommen hit til oss!! Ønsker deg lykke til med jakten på de 2 blå! Sluttet selv med pillen (Trionetta) i januar, og ble gravid på 4'de måneden :D Så det er nok din tur til å lykkes snart. Her er det forresten kjempe mange hyggelige jenter, og det er utrolig kos å kunne lese hverandres dagbøker. Det er et godt sted å lufte hodet sitt Ha en riktig fin dag Klemmer fra Lille-Frø 8+3 og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2002 #3 Del Skrevet 27. juni 2002 Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi Sessa. Jeg har vært inne på KG i over ett år og har nå lurt innom Gravid sidene av og til av ren nysgjerrighet. Har veldig uregelmessig mens så vi krysser fingrene. Stresser ikke ennå i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 27. juni 2002 #4 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei og velkommen til oss!! øsnker deg lykke til i jakten på de 2 blå!!! Kos fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 27. juni 2002 #5 Del Skrevet 27. juni 2002 Velkommen hit. Ønsker deg lykke til og krysser armer og bein for at du får 2 blå snart. Klem fra Cobra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #6 Del Skrevet 28. juni 2002 Tusen takk Angel og Cobra Føler meg riktig så velkommen her inne. Jaja jeg har nå ikke fått tanta på besøk ennå så det er bare å smøre seg med tålmodighet og vente litt da. Har nå hatt litt humørsvingninger her i det siste så det tyder vel på at tante rød ikke er særlig langt borte. Men nå skal jeg nyte helga og ikke tenke på noe annet. Men er nå litt utålmodig til tider da. Goood helg alle sammen da :-) Denne skal nytes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. juni 2002 #7 Del Skrevet 28. juni 2002 velkommen som dagbokskriver Håper de to blå ikke er langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #8 Del Skrevet 1. juli 2002 Jaja så kom mensen da.......men den kom nå i hvertfall - så da får vi bare se hva som skjer neste mnd. Det er bare å være tålmodig her gitt. Tusen takk for alle hilsner i dagboka mi - håper at det kanskje blir to blå i år :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #9 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei igjen dagboka mi :-) Og det er så kos å være her inne og se på alle de andre dagbøkene også. Jaja dag to m/mensen - men jeg står i jeg. startet opp med trening igjen så nå skal jeg være flink jente og komme meg i form. Har nesten ikke trent siden vi giftet oss - lever godt som konemor kan man vel si. Men nå er det slutt på herligheten og nå skal jeg til pers. Hey kanskje det hjelper med å være litt mer aktiv. Satser på to blå. Det er ikke så mange i min omkrets som vet at vi prøver. Vil helst ikke si noe heller da jeg ikke vil ha noe press what so ever. Vel jeg skriver når jeg har litt mer nytt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 2. juli 2002 #10 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei Mortitia! Så synd at tante grusom :evil: kom på besøk da!!..regnet med at du ikke hadde invitert henne!!..og så kom den drittkjerringa allikevel!!..hva tror hun at hun er????..Guds gave til kvinnene??? :o .....NEI! Bedre lykke neste gang da!!..(hmmmm, lurer på hvor mange ganger jeg har sagt det her i denne tiden )..... oppmuntringsklemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #11 Del Skrevet 2. juli 2002 Heia Angel Var litt sur når tante grusom kom kan man vel si ja........meeeen nå skal jeg være en evig optimist og jeg skal jeg skal prøve å få det til igjen neste mnd. jeg gir meg ikke før søren :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #12 Del Skrevet 4. juli 2002 Forstår ingenting jeg :o Mandag fikk jeg det som jeg trodde var mensen - selv om det ikke var så store blødninger. I dag har jeg absolutt ingenting - det er tørrere enn en inntørket bekk der nå. Tok jo test sist uke og den var jo så negativ som bare det. Jeg får vel bare smøre meg med litt tålmodighet og bare vente og se. Kanskje jeg tar en ny test, selv om jeg ikke tror det vil ha noe avgjørende utslag. Begynner å bli en smule irritert at tante rød i hvertfall ikke kan komme på rett tid en gang når hun skal. Det var de få nyhetene som jeg har for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #13 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei igjen Absolutt ingen blødninger what so ever så det jeg skal gjøre er flg. etter helga skal jeg ta en test just in case. Det er greit å være helt på den sikre siden. Men samtidig er jeg litt småredd for å ta den testen da jeg vet at uansett hva jeg sier så blir jeg jo som alle andre her litt skuffa om det kun blir en blå og ikke to. Prøver å la være å tenke for mye på dette da jeg kan ikke la det styre hele livet mitt heller. Men nå er det jo fredag og helg om ca. 8-9 timer og gjett om jeg skal bare kose meg med mannen min og slappe helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #14 Del Skrevet 22. juli 2002 Heia dagboka mi! Så var det på tide med en ny oppdatering. Vel fikk mensen 1 Juli og da som det ljomte. Har aldri hatt så store blødninger i mitt liv, men jeg fant ut at syklusen min plutselig var 32 dager denne gangen - har de tre siste mnd. hatt en på 21-24 dager. Men kanskje det retter seg litt opp nå. Jeg har prøvd å holde litt avstand fra graviditets sidene da jeg ikke vil tenke for mye og la det ta over livet mitt helt. Men jeg misunner alle dem som tester to blå og håper at det kanskje blir min tur nå snart. Så jeg krysser kanskje fingrene for denne mnd. selv om jeg ikke har den store troen på det. Har jo ikke en gang peiling på når eggløsning er. Bare mensen hadde rettet seg litt opp da. Fredagen hadde jeg noe som liknet eggløsningsslim - var nå seigt nok i hvertfall og blankt - så vi hadde oss et par skikkelige omganger i helga håper at det kanskje blir noen blå streker ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #15 Del Skrevet 26. juli 2002 Hei dagbok!!! Akuratt nå skriver jeg bare her for det er sååååå innmari kjedelig på jobb. Det har vært grusomt å jobbe her i fellesferien Men akk ja. Her er det ikke noe nytt på graviditets fronten. Jeg må innrømme at jeg blir grønn av misunnelse på alle dem som tester to blå. Men det er vel ikke så mye annet man kan gjøre enn å vente. Akuratt nå fyller jeg fritiden min med andre syssler, trener, går mange turer, leser bøker, jobber i hage og i hus. Tror det skal holde fokusen på litt andre ting en kun barn hele tiden. Vel jeg venter vel mensen rundt den 8 august igjen så vi får se hva det blir til - håper jo at den ikke kommer da - but time will show Da tar jeg helg om en time og så får jeg komme tilbake når jeg har noe mer vettugt å skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2002 #16 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei dagboka mi! Vel nå har jeg fått pratet med legen min! De blødningene og voldsomme krampene jeg hadde sist mnd. tyder på at jeg har hatt en veldig tidlig SA. Ikke så gøy det da, men det er vel bare å ta seg sammen og fortsette med prøvingen. De symptomene jeg hadde på en tidlig SA var: Jeg hadde blødninger en eller to dager og så ei uke senere kom de enorme krampene langs rygg og bekken samt masse med blod og slim. Så jeg håper at vi kanskje kan samle styrkene til mannen og gå til angrep på mine egg en gang til da :D Klem fra en litt trett Mortitia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Harefrøken Skrevet 30. juli 2002 #17 Del Skrevet 30. juli 2002 Dette går så bra så! Om ikke annet, så betyr det jo faktisk at du KAN bli gravid, og det er ikke verst bare det! Det er bare å holde motet oppe, så går dette som smurt! Ønsker deg lykke til videre! Og selv om du ble litt deppa, så hjelper det faktisk å ta en tur innom KG! Jo mere du skriver i dagboken, jo mer massiv støtte får du fra alle de fantastiske jentene som skriver dagbøker her. Det finnes nok ikke noe bedre støtte enn den du får her, for alle skjønner hvordan du har det! Og du... jeg gleder meg til vi får høre gode nyheter! :blunke: :blunke: :blunke: Klem fra Helene Harefrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #18 Del Skrevet 31. juli 2002 Heisann sveisann Helene Harefrøken! Jeg var vel nesten mest overrasket over at jeg var gravid i det hele tatt. Hadde ikke ventet at jeg skulle bli gravid egentlig så du kan tenke deg overraskelsen når jeg fant ut at det var en SA jeg hadde hatt. Vel jeg starter igjen med friskt mot og håper at det ikke tar lange tiden før jeg blir gravid. Legen har sagt at det skal ikke være noe i veien for å prøve igjen. Until then: Da venter jeg på de svarte igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 31. juli 2002 #19 Del Skrevet 31. juli 2002 Hei, Mortitia. Godt du ikke visste du var gravid, da, egentlig. Har fullstendig SA/MA angst fortiden, men prøver å late som ingenting. Litt moro er det jo å prøve også, ikke? :oops: Masse lykke til videre, de kommer nok snart de to blå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Harefrøken Skrevet 31. juli 2002 #20 Del Skrevet 31. juli 2002 Har vel en viss anelse om overraskelsen din da ja! Tror ihvertfall det er veldig vanlig å ha MA så tidlig, og siden tanta kom etterhvert så tyder det på at kroppen er klar igjen. Det er ihvertfalll min teori! Lykke til videre på den store skattejakten! Klem Helene Harefrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg