AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Hei! Jeg trenger virkelig noen tips til hva som kan hjelpe meg med å slutte å brekke meg sinnsykt mye når jeg gir BJ. Jeg har tidligere hatt bulimi, så med en gang jeg får noe bak i halsen så er kroppen min vant til at den skal kaste opp.. Nå er det veldig lenge siden jeg kastet opp mat, men den refleksen er der fortsatt. Jeg kan ikke pusse tennene mine en gang uten at jeg plutselig må løpe til toalettet for å kaste opp, thats what my body is used to. Er det noen som har noen tips? Jeg har en kjæreste som virkelig vil at jeg skal gå ned på han, og jeg synes det er flaut at jeg bare gjør det i sånn 10 sekunder maks og bare gir opp, fordi jeg brekker meg skikkelig. Anonymous poster hash: bb55c...e0f
Vival Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Hmm, jeg brekker meg veldig lett. Men for meg så hjelper det å lukke halsen.. Om det ga noe mening? Liksom lukke igjen helt bakerst i munn til og begynne med, til jeg blir vant til det og brekningsrefleksen gir seg. Så kan jeg åpne opp og ta den langt inn. Men jeg må bare si at hvis det er veldig ubehagelig for deg, så synes jeg kjæresten din burde ha forståelse for det. Du skal ikke gjøre noe som er ubehaglig for deg
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Hva hvis du ikke tar den så dypt og venner deg til det først? Og så gradvis dypere.
Gjest Strandet Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Apropos tannpuss. Jeg tenker at hvis man får følelsen av å brekke seg under tannpuss, da har man kanskje for mye skum i kjeften. Trenger f.eks ikke ha alt skummet i munnen under hele tannpussen. Er kanskje fort gjort hvis man bruker for mye tannpasta på børsten.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Hei Siden du ikke har suget ham, så vil han garantert likt at du kysset og slikket den og koset med den. Jeg vil tro at han vil like at du kjæler med den rundt i ansiktet for eksempel. (det liker jeg). Du kunne faktisk gå så langt at du fortalte han at du ville kose med den, hvor faktisk hovedpoenget var din nytelse og opplevelse og han får ta det som bonus om han liker det, eventuelt si fra om noe gjør vondt. Så kan du kanskje suge litt på tuppen og leke med tunga. Du kan holde den med hendene også. Egentlig bare kose deg og kjenne varmen fra den. Han vil like øye kontakt av og til mens du koser deg. Følg litt med hvordan han gjør nå han hjelper å runker akkurat når han kommer. Han kan sikkert like at du gjør like bevegelser en gang du gjør det. Ved senere anledning kan du kanskje prøve litt etter litt. Super slow kos er nydelig, fint å ligge på siden og bare nyte (husk puta under hode). Om den faktisk blir litt slapp underveis kan du vekke den litt eller ta den litt til inn mens du prøver å ikke vekke den. Tror det kan bli litt morsomt og deilig for begge. Anonymous poster hash: a3bde...26d 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 lær deg å suge hele staken isteden for å bare kunne suge tuppen nesten slik som 80% av alle damer gjør. Anonymous poster hash: 9fff3...001
Tummy Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Å suge skal være en god opplevelse for henne. Ligge å sutte på den, utforske litt selv, og når hun føler på de gode periodene, utfordre seg selv litt og mumle litt mer av den, eller faktisk bare nyte.
malucca Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Du kan kombinere å bruke munn, tunge, lepper og hender, og selv velge hvor langt ned du vil gå så lenge du bruker masse spytt og har et fast grep skal det gå helt greit. Ellers er det faktisk mulig å øve opp brekningsrefleksen til å slappe av. Snakker av erfaring her jeg satt lenge med et leketøy lenger og lenger ned i halsen og pustet godt med magen. Det lar seg fint øve opp, men det er noe du må føle deg komfortabel med selv det går fint an å suge pikk uten å deep throate også, bli kjent med deg selv!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 Å suge skal være en god opplevelse for henne. Ligge å sutte på den, utforske litt selv, og når hun føler på de gode periodene, utfordre seg selv litt og mumle litt mer av den, eller faktisk bare nyte. No må de unggutar slutte å sei "sutte på". Det er så avtenneande det er mogeleg å koma. "Sug meg"!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå