SnappleIsland Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Får besøk av et vennepar fra utlandet som har bryllupsdag når de er her i Tromsø og de spurte meg om jeg kunne reservere bord på en fin restaurant, men jeg er ikke så kjent med de finere restaurantene i Tromsø. Tenkte først på Emmas Drømmekjøkken, men de hadde ikke ledig oppe i den fine restauranten, bare nede der de serverer lunch. Noen som kan tipse meg om en restaurant i Tromsø der de serverer god mat med en litt fin atmosfære (siden det er snakk om bryllupsdag).
Frk Midnattsol Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Hva med 4 Roser? ....eller kanskje Companiet. Det er jo plasser som er kjent for svært god mat, samt en hyggelig atmosfære. Kanskje Companiet er best ang atmosfære med flere små rom i et gammelt hus. Arctandria (oppe på Skarven) er jo utrolig god på fisk og sjømat. Atmosfæren synes jeg er koselig, i et gammelt trehus, og restauranten er jo pyntet med gamle "fiskerting", så det blir jo en litt mer rustikk plass dette, men utlendinger synes jo mange ganger at slikt er artig Vet ikke noe om det nye hotellet "The Edge", men tror de skal ha en ganske bra restaurant der Det var det jeg kom på i farta her....
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Jeg stemmer på Compagniet. Som Frk Midnattsol sier har de utrolig fin atmosfære, og i tillegg synes jeg faktisk de har bedre mat enn Emmas. Anonymous poster hash: ed810...8a5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Aunegården? Anonymous poster hash: be869...a71
Frk. Belle Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Brasserie 69 synes jeg er hyggelig og veldig god mat (bedre enn Companiet synes nå jeg). De 4 roser er et veldig godt alternativ! Mange krative retter og småretter innimellom. Var der men jobb en gang og bestilte firerretters men med alle småtingen vi fikk underveis var vi sikkert oppi 10 retter. Fiskekompaniet er også supert om man vil ha sjømat...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå