Gå til innhold

Mild hodepine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått en mild hodepine siste 3 mnd, er ingen stor smerte, men veldig plagsomt.. Kommer alltid bak øyne/panne områder. begynner alltid i ettermiddag til kvelden, blir gradvis sterkere men fortsatt svak hodepine, må alltid ta en paracet på kvelden. I dag våknet jeg med denne hodepinen, er ikke ofte den kommer på morgen. Hva slags hodepine er dette?? Jeg blir så redd nå, har hatt dette annenhver dag nå.. ihvertfall 3-5 ganger i uka.. slitsomt, og jeg hater å måtte ta meg smertestillende hver gang...... :( redd for farlige sykdommer som kreft og hjernesvulst....... :( Hilsen jente på 27 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tette bihuler er det første som slår meg. Bøy deg fremover, gjør det vondt? (Press, smerte, stikking)

Hvis ikke er det vanlig med spenningshodepine, prøv med varme håndklær ol over nakke og skuldre evt noen massasje eller naprapat-timer.

Du har ingen symptomer på hverken kreft eller tumor

Anonymous poster hash: 6ded8...fb7
Skrevet

Sjekk synet, meget mulig du trenger briller.

Anonymous poster hash: a16db...615
Skrevet

Sjekk synet, og hvis det ikke er noe galt med det så ta deg en liten tur til legen :) Slitsomt å ha vondt i hodet så mye!

Skrevet

Jeg tenker med en gang spenningshodepine. Har dette selv, og går til fysioterapeut for å bli kvitt det. Han har vist meg at stive nakkemuskler kan slå ut som smerter i nakke/hode/panne, og over øynene og litt ned mot nesa.

Anonymous poster hash: 71348...b26
Skrevet

Jeg bruker lesebriller, så det er utelukket.. jeg trener mye, men føler meg liksom ikke stiv eller vondt i nakken heller.... og bihuler er det ikke, føler meg pigg og frisk ellers :)

Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg bruker lesebriller, så det er utelukket.. jeg trener mye, men føler meg liksom ikke stiv eller vondt i nakken heller.... og bihuler er det ikke, føler meg pigg og frisk ellers :)

Er det lenge siden du hadde synstest?

Synet endrer seg jo.

Skrevet

Er det lenge siden du hadde synstest?

Synet endrer seg jo.

Nei, kanskje 4-5 mnd siden :)

Skrevet

Jernmangel?

Nei, er ikke det heller :)

Skrevet

Jeg tenker umiddelbart at det er noe med synet, kanskje foreta en ny synstest? Slet med akkurat samme type smerte, vondt i panna/bak øyene og kom typisk utover dagen, bruker nå briller for skjeve hornhinner og svak nærsynthet. Kanskje du må ha noe mer enn bare lesebriller?

Skrevet

Nei, er ikke det heller :)

Det er bra :) Hmm, kanskje teste synet på nytt likevel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...