Gå til innhold

Han vil ikke kysse/holde hender offentlig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en fyr, og vi har veldig god kjemi. Han er veldig klar for å bli sammen med meg, men jeg er noe usikker. Hvis jeg kan si det slik så liker jeg 90% av han. Men så gjør de 10% meg litt usikker.

Han er litt kjent i byen vi bor i, så en del kjenner han igjen på gaten og han kjenner en del folk rundt om. Så uansett hvor vi går, så treffer han alltid på kjente. Det er jo ok. Men pga. det så vil han ikke holde hender offentlig/kysse/klemme. Jeg liker ikke sånne klissete tungekyss mitt på gaten, men jeg synes jo det er hyggelig å holde hverandre i hånden om vi er en liten tur på byen eller gi et lite kyss hvis det passer slik.

Han vil ikke dette pga. rykter. Han sier at han synes det er ok å gjøre slikt dersom vi har vært sammen en god stund og han er sikker på at vi får er seriøst forhold (når han mener seriøst, så mener han at vi er sammen lenge og at han kan se en framtid sammen med meg, type gifte seg ol.). Jeg skjønner jo han, men jeg føler liksom at jeg ikke får det seriøse forholdet da. Jeg vil jo vise at vi er kjærester, ikke skjule det. Da kan vi jo se ut som hvilket som helst vennepar i stedet.

I tillegg har han ikke så lyst å fortelle foreldrene/familien om meg før det er blitt ordentlig seriøst. Jeg forstår jo at det kanskje er tidlig å møte de etter 1mnd, men jeg tenker jo at det er greit å treffe de etter en liten stund sammen. Familie har jo litt å si, og jeg vil jo se hvordan han er i familiesammenhenger, for familie er viktig for meg.

Jeg har prøvd å ta dette opp og spørre hva som er problemet. Jeg forstår ikke at det gjør noe at folk ser vi er kjærester. Han har bare hatt et par kjærester før (hørt via bekjente), og er ikke en type som henger rundt med mange jenter. Da hadde jeg jo forstått at han ikke ville vist det.

Jeg vet jo at jeg må ta valget. Men hva ville dere tenkt i en slik sitasjon?

Anonymous poster hash: 43987...db8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du virker veldig påtrengende, og det kan jo være irriterende for han.

Anonymous poster hash: c2339...e1f
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg skjønner deg, men skjønner han mer. Tenk om dere går ut offentlig som par tidlig, og det skjærer seg mellom dere like fort? Og han må gå å forklare seg at det ble slutt osv.. Ikke tenk så mye på det, du må bare respektere han for det, han gjør ikke noe galt.

Endret av Krysstina
  • Liker 1
Gjest HeiHade
Skrevet

Tror det er den tankagangen at hvis det skulle gå skeis så får han ikke så mange spørsmål siden ikke så mange visste om dere. Jeg kan forstå det og hadde tenkt det samme selv. Prøv å vær tålmodig og respekter grensene hans.

Skrevet

Forstår han litt. Jeg liker heller ikke så godt å kysse og kose offentlig, eller holde hender for den del. Ikke av samme grunner som han, men ja.. Kan jo være, sånn som andre nevner, at han bare vil være helt sikker på forholdet før hele verden får vite det! Og det er det jo ikke noe galt i :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig??

Anonymous poster hash: 48bc1...276

Skrevet

Han der høres ut som broren min... Han skal bestandig skjule nye kjærester.. Fordi han tror det ødelegger for nye muligheter om det skulle skjære seg... Og så vil han holde mulighetene åpne om noen bedre skulle dukke opp!

Anonymous poster hash: b42ae...79a

• Liker 4
Skrevet

Forstår at han ikke vil kysse offentlig, men å holde hender trodde jeg var mer vanlig :/

Anonymous poster hash: 63ccb...cd6

Skrevet

Hvis det bare er snakk om en mnd så er det bare du som overreagerer. Jeg holder heller ikke kjærester i handa offentlig, eller introduserer de for familien før vi har vært sammen en stund.

Skrevet

Det høres ut som om han har flere jenter på gang, og ikke ønsker å bli avslørt.

• Liker 2
Skrevet

Høres bra ut, kleint med voksne mennesker som kliner offentlig.

• Liker 2
Skrevet

Er det så farlig da? Det er ofte umulig å se om det er broren min eller kjæresten min jeg går med i byen. Det viktigste er at vi vet at vi er glade i hverandre, ikke hva andre tror.

Skrevet

Flott med en kjæreste som vil skjule deg! Kjemperomantisk fyr, som vil holde alle muligheter åpne. Lykke til.

Anonymous poster hash: d965b...988

Gjest krokodillen
Skrevet

Flott med en kjæreste som vil skjule deg! Kjemperomantisk fyr, som vil holde alle muligheter åpne. Lykke til.

Anonymous poster hash: d965b...988

eh? ts er usikker på om ho vil inn i et forhold med han akkurat nå. da hadde faktisk ikke jeg heller gått rundt å leid og kysset på noen når jeg ikke vet om det blir et forhold ut av det eller ei.

Gjest krokodillen
Skrevet

Det høres ut som om han har flere jenter på gang, og ikke ønsker å bli avslørt.

herregud for en teit konklusjon. ts er usikker på om ho vil innlede et forhold med han. rimelig forståelig at han ikke gidder gå rundt å holde hender å kysse offentlig da. hadde ikke jeg heller giddi

Skrevet

Samboeren min er helt lik. Han er ikke noe glad i å holde hender, klemme og kysse offentlig. Synes det var dumt i begynnelsen, men må jo respektere det. Det er bare sånn han er og han er ikke flau over meg eller har damer på si. Noen liker bare ikke det og ikke noe man kan få gjort.

Jeg ville ikke ha klage til han og spurt om vi kunne kysse og sånn i offentligheten. Da kan han fort bli lei og synes du er for masete. Tror du bare må godta at sånn er det.

Kanskje han bli bedre med tiden?

Anonymous poster hash: 04176...fe2
Skrevet

Han har sikkert familie o.l. rundt om og vil ikke at ryktene skal begynne å svirre før han synes det er på tide å fortelle dem om forholdet selv. Du "holder på med" ham og han er "klar for det", men da er dere jo ikke helt sammen eller?

Jeg forteller i alle fall ikke min familie om forhold før de virkelig ER forhold og det kommer opp naturlig.

Anonymous poster hash: 9a52f...62e
Skrevet

Høres bra ut, kleint med voksne mennesker som kliner offentlig.

Nå har ikke ts lyst til å kline offentlig da. Det er forskjell på et kyss og kline.

Skrevet

Nå har ikke ts lyst til å kline offentlig da. Det er forskjell på et kyss og kline.

Trenger voksne folk å kysse offentlig?

Skrevet

herregud for en teit konklusjon. ts er usikker på om ho vil innlede et forhold med han. rimelig forståelig at han ikke gidder gå rundt å holde hender å kysse offentlig da. hadde ikke jeg heller giddi

Vet han at hun er usikker på om hun vil innlede et forhold? Siden hun ønsker å treffe familien og bli introdusert for vennene, har hun nok ikke formidlet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...