AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Jeg tok silikon for 2 mnd siden helt uten å oppleve ubehag. Nå i dag derimot, har jeg en stikkende, brennende smerte i den ene puppen når jeg ligger litt på siden eller beveger meg. Noen som har opplevd dette? Jeg er litt usikker på hva som utløser det, for av og til virker det helt tilfeldig og det er helt grusomt vondt! Anonymous poster hash: 2126d...e64
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Høres ut som du får rippling. Jeg har samme smerte og opererte for fire år siden. Anonymous poster hash: 6414d...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Ta kontakt med de som opererte deg. Anonymous poster hash: 1a073...3f9
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Høres ut som du får rippling. Jeg har samme smerte og opererte for fire år siden. Anonymous poster hash: 6414d...8b0 Men du valgte å ikke gjøre noe med det? Håper det går over jeg.. Vondere enn dagene etter operasjonen Anonymous poster hash: 2126d...e64
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Ta kontakt med de som opererte deg. Anonymous poster hash: 1a073...3f9 Ja, jeg sendte en melding om smertene nå i kveld og håper på svar i morgen.. Problemet er bare at klinikken er mange mil unna, hehe. Greit å få høre andres erfaringer også!Anonymous poster hash: 2126d...e64
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Men du valgte å ikke gjøre noe med det? Håper det går over jeg.. Vondere enn dagene etter operasjonen Anonymous poster hash: 2126d...e64 Jeg opererte på nytt ett år etter, og døde noen minutter på operasjonsbordet fordi kroppen min ikke tålte narkosen to ganger på så kort tid. Smertene kom også tilbake, i tillegg til at jeg har "monopupp". Kan ikke gå med push up eller sove på siden uten at huden mellom puppene løfter seg. Veldig vondt. Men unngår jeg push og å sove på siden er det helt greit. Merker lite til smerter nå. Ripplingen er desverre veldig lett å kjenne, men den er mellom puppene, så det er ingen andre enn meg som kjenner den. Anonymous poster hash: 6414d...8b0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Jeg opererte på nytt ett år etter, og døde noen minutter på operasjonsbordet fordi kroppen min ikke tålte narkosen to ganger på så kort tid. Smertene kom også tilbake, i tillegg til at jeg har "monopupp". Kan ikke gå med push up eller sove på siden uten at huden mellom puppene løfter seg. Veldig vondt. Men unngår jeg push og å sove på siden er det helt greit. Merker lite til smerter nå. Ripplingen er desverre veldig lett å kjenne, men den er mellom puppene, så det er ingen andre enn meg som kjenner den. Anonymous poster hash: 6414d...8b0 Man kan få narkose flere ganger på en dag hvis det trengs, det er ikke noe problem å ta det med 1 års mellomrom. Så problemet er nok at du ikke tålte narkose midlene eller at noe ble gjort feil. Det er viktig at du har riktig informasjon om dette, i tilfelle du senere i livet trenger narkose. Få skriftlig rapport fra klinikken om hva som skjedde og diskuter med fastlegen og evt anestesilegen hva det betyr for framtiden. Ellers illustrerer det at ufarlige operasjoner av og til går galt. Noen våkner ikke og noen våkner med hjerneskader etter at det har tatt for lang tid å få hjertet og sirkulasjonen igang igjen. Ts, undersøkelse av plastikkirurgen kan gi informasjon om hva som er problemet i brystet. Håper det går raskt over. Anonymous poster hash: 62f56...710 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Jeg opererte på nytt ett år etter, og døde noen minutter på operasjonsbordet fordi kroppen min ikke tålte narkosen to ganger på så kort tid. Smertene kom også tilbake, i tillegg til at jeg har "monopupp". Kan ikke gå med push up eller sove på siden uten at huden mellom puppene løfter seg. Veldig vondt. Men unngår jeg push og å sove på siden er det helt greit. Merker lite til smerter nå. Ripplingen er desverre veldig lett å kjenne, men den er mellom puppene, så det er ingen andre enn meg som kjenner den. Anonymous poster hash: 6414d...8b0 Oi det hørtes ikke bra ut... Jeg la ikke inni så mye og det er "god plass" for å si det slik.. Jeg kjenner og ser ingen tegn til ripling enda, så jeg er litt usikker om det er det som er problemet. Kunne det vært nervene som er i klem? Jeg merker det også om jeg bare ligger i sofaen av og til eller om jeg står på butikken, så det kan være noe annet som utløser det. Bare kjenner det mye bedre om natten om jeg ligger på siden :-( håper det går bedre med deg også og at du finner ut om du kan legges i narkose igjen, for dette ville i Allefall skremt meg! Anonymous poster hash: 2126d...e64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå