Gå til innhold

Noe koslig for kjæresten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå bestemt å gjøre noe koselig for kjæresten siden sexen har dabbet av veldig pga stress og jobb osv. Kom da fram til at jeg kan kjøpe sexy undertøy? Legger ut et bilde av hvilken type jeg kunne ha tenkt meg..men aner grunn ikke hvor jeg finne slike? Sett rundt på h&m og Cubus men finner ikke noe slikt? Vil ha et helt sett, som dere ser på bildet! :-) vet dere om noen nettsider jeg kan få kjøpt slikt? Takk på forhånd! :-)

Anonymous poster hash: ca311...9a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik!:-)

Skrevet

Har en lignende drakt, som er blitt brukt hyppig, men den er nå ikke så i god stand som da jeg kjøpte den..derfor greit me slikt undertøysett, hvor en lett kommer til plasser uten å måtte ta av seg helt!:-) noen andre tips?:-)

Skrevet

Har en lignende drakt, som er blitt brukt hyppig, men den er nå ikke så i god stand som da jeg kjøpte den..derfor greit me slikt undertøysett, hvor en lett kommer til plasser uten å måtte ta av seg helt!:-) noen andre tips?:-)Anonymous poster hash: ca311...9a6

Ser du etter undertøy eller kostyme?

Anonymous poster hash: a7eff...073

Skrevet

Undertøy, slik korsett sett f.eks. Som det jeg la ut her.:-)

Skrevet

Lekkert! Pleier alltid å kjøpe slike typer undertøy på HM og har aldri problemer med å finne. Jeg kjøper i butikk da, alt det fineste undertøyet blir utsolgt i rekordfart på nett.

Om du har budsjett til det har Agent Provacateur utrolig lekkert undertøy, har et sett derfra selv :)

Skrevet (endret)

:-)

Endret av Frk.sommerfugl
Skrevet

Tror du de har noen lignende i butikk på kjøpesenter da?:-) planen var å få til dette denne helgen, det passer perfekt siden begge har fri, utenom ham skal på julebord så han blir vekke stort sett hele fredagen og da får jeg jo sjangsen til å lage til hjemme hos oss!:-) tusen takk på forhånd :-)

Gjest Lille-pus
Skrevet

http://m.hm.com/no/product/18021?article=18021-C#mediaType=FASHION_FRONT

Noe lignende!

Det der er jo en helt normal basque, det finner du i enhver litt større og velassortert undertøysforretning, - kanskje helt fint på et kjøpesenter dersom de fører et bredt utvalg.

Men, du må regne med at du må ut med rundt en 1000-lapp mer enn H&M prisen, - så får du da en basque som sitter bedre og varer lenger enn den du linket til.

Marie Jo har noen svært pene. Bl.a. denne som heter "Jane"

marie_jo-lingerie-basque-jane-0301338-bl

Lenke

Se om noen på nærmeste kjøpesenter fører Marie Jo i større utvalg her

Lise Charmel har også noen snertne, så dersom nærmeste for deg fører det merket så har du også litt å prøve av disse.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Fin start det der ja, men kvaliteten er nok deretter, og skal du ha noe som varer og er komfortabelt på må du på utenlandske nettbutikker. Klassisk undertøy i skikkelig kvalitet, og ekte nylonstrømper finner du f.eks her:

http://forum.stockingshq.com/index.php/forum/5-stockings-hq-outfits-and-sightings-forum/

H&M-kvalitene håper jeg det var du tenkte på, - for høykvalitetsmerker/-produsenter som Marie Jo og franske Lise Charmel både varer og koster litt.

Begge disse nevnte merkene er absolutt tilgjengelig her hjemme (Marie Jo i større monn enn Lise Charmel som de færreste undertøysspesialister fører, mye grunnet pris og dermed etterspørsel).

Man 'må' ikke gå via diskusjonssidene til stockingshq for å finne smekkert undertøy ;)

Skrevet

H&M-kvalitene håper jeg det var du tenkte på, - for høykvalitetsmerker/-produsenter som Marie Jo og franske Lise Charmel både varer og koster litt.

Begge disse nevnte merkene er absolutt tilgjengelig her hjemme (Marie Jo i større monn enn Lise Charmel som de færreste undertøysspesialister fører, mye grunnet pris og dermed etterspørsel).

Man 'må' ikke gå via diskusjonssidene til stockingshq for å finne smekkert undertøy ;)

Jeg vet, og ja, det var HM og kjedebutikkene her hjemme jeg siktet til. Ellers var linken mtp et greit sted man finner det meste av raffinert undertøy av god kvalitet til en overkommelig pris, alt fra hofteholdere, korsetter og ekte 100% nylonstrømper. Kona (og jeg, til henne) handler også mye her, og er veldig fornøyd...
Skrevet

Undertøy for flere 1000lapper har jeg desverre ikke råd til som student:) er det ikke mulig å få tak i undertøysett, som selger alt samtidig? Hofteholdere og strømper og alt det der?haha:) har lite peiling! Fikk et undertøysett i gave som Dita Von Teese er designer av, men har klart å rotet det bort i en av skapene og finner det selvsagt ikke igjen.. Men vet altså jeg har det liggendes en plass, så behøver ikke å kjøpe et som er like dyrt. Er det mulig å få tak i slike sett? Eller isåfall om noen orker, legge ut link til "utstyret" en trenger? eller skrive det under så kan jeg finne fram? Beklager for elendigheten!haha:) takk for hjelp forresten!

Skrevet

?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...