BeautyBox Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Skulle gjerne hatt et billig kompaktpudder i vesken, bare for touch-up når jeg er ute på farten. Må dekke godt, og så er det selvsagt et pluss om man ikke får skikkelig utbrudd av det også. Edit: Det bør også ha en mattende effekt Noen som har tips? Endret 4. desember 2014 av BeautyBox
rockejenta Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Jeg syns Isadora velvet touch er veldig bra Litt over hundrelappen. 1
BeautyBox Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2014 Hva synes du er billig da? Tja, maks rundt 200-lappen kanskje spørs hvor bra det er. Glemte å nevne at det bør ha en mattende effekt Jeg syns Isadora velvet touch er veldig bra Litt over hundrelappen. Okei, takk! Skulle gjerne hatt et med mattende effekt, hvordan er det i forhold til det?
Adhara Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Det eneste pudderet jeg kommer på som er dekkende er fra Bare minerals og heter Ready foundation, men det koster litt over 300 kr. Matter veldig godt 1
BeautyBox Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2014 Det eneste pudderet jeg kommer på som er dekkende er fra Bare minerals og heter Ready foundation, men det koster litt over 300 kr. Matter veldig godt Takk for tips! Skal sjekke den ut
rockejenta Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Tja, maks rundt 200-lappen kanskje spørs hvor bra det er. Glemte å nevne at det bør ha en mattende effekt Okei, takk! Skulle gjerne hatt et med mattende effekt, hvordan er det i forhold til det? Den er god på mattende effekt Veldig fornøyd med det.
vimsefrøken Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Jeg foretrekker Glo Minerals Pressed mineral Foundation i kompakt. Denne er utrolig mattende, dekker veldig bra, og er fin å ha med seg i løpet av dagen. Har fast plass i veska mi, og bruker den alene, over flytende Foundation for touch-ups i løpet av dagen, og noen ganger som concelear, da den fungerer flott som det også hvis man bruker concelear børste. Men den koster mer enn kr 200,- da, men varer i en hel evighet hvis du skal bruke den til touch-ups. 1
Inum94 Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 The bodyshop all in one face base. Du skal lete lenge før du finner et mer matt pudder enn det :-) anbefaler det på det sterkeste! Koster rundt 250kr om jeg ikke tar helt feil . Men drøyt i bruk ! Bruker min opp på 4-5 mnd, å jeg bruker det hver dag:-) 1
Mixelite Skrevet 31. desember 2014 #10 Skrevet 31. desember 2014 har du forsøkt blotting-paper? I stedet for å matte ned med mer pudder trekker du fettet ut med papir.
BeautyBox Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2015 har du forsøkt blotting-paper? I stedet for å matte ned med mer pudder trekker du fettet ut med papir. Men det er pudder jeg er ute etter har ikke så fet hud at jeg behøver blotting-paper, men takk for tipset!
-Karma- Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 (endret) makeupmekka har et foundationpudder som jeg synes er veldig bra, spesielt med den mattende primeren deres under (De har også blotting paper til en rimelig penge) Edit: så nå at det var kompakt du var ute etter Endret 1. januar 2015 av -Karma- 1
chrisphix Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Er veldig fornøyd med Maybelline Fit Me :-) 1
Mixelite Skrevet 10. januar 2015 #14 Skrevet 10. januar 2015 Men det er pudder jeg er ute etter har ikke så fet hud at jeg behøver blotting-paper, men takk for tipset! Du spurte jo etter mattende effekt. Blotting paper har en mattende effekt uten at man må legge på et ekstra lag med pudder.
Magnifique Skrevet 10. januar 2015 #15 Skrevet 10. januar 2015 Hei Er også enig i at Isadora sitt Velvet Touch pudder er bra! Det dekker godt og koster rundt 150 kr 1
BeautyBox Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #16 Skrevet 11. januar 2015 Du spurte jo etter mattende effekt. Blotting paper har en mattende effekt uten at man må legge på et ekstra lag med pudder. Ja, jeg spurte etter mattende effekt men ønsker pudder!
MissPierce Skrevet 11. januar 2015 #17 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Max Factor Faceinfinity Compact, er jeg veldig fornøyd med. Det dekker og matter godt. Jeg får fort urenhud av foundation og pudder, menikke med dette. http://www.maxfactor.no/make-up-products/face/powder/facefinity-compact Endret 11. januar 2015 av MissPierce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå