Gå til innhold

Billig, men bra og dekkende kompaktpudder?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skulle gjerne hatt et billig kompaktpudder i vesken, bare for touch-up når jeg er ute på farten. Må dekke godt, og så er det selvsagt et pluss om man ikke får skikkelig utbrudd av det også.

Edit: Det bør også ha en mattende effekt :)

Noen som har tips?

Endret av BeautyBox
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes du er billig da? :)

Skrevet

Jeg syns Isadora velvet touch er veldig bra :) Litt over hundrelappen.

• Liker 1
Skrevet

Hva synes du er billig da? :)

Tja, maks rundt 200-lappen kanskje :) spørs hvor bra det er. Glemte å nevne at det bør ha en mattende effekt :)

Jeg syns Isadora velvet touch er veldig bra :) Litt over hundrelappen.

Okei, takk! :) Skulle gjerne hatt et med mattende effekt, hvordan er det i forhold til det?

Skrevet

Det eneste pudderet jeg kommer på som er dekkende er fra Bare minerals og heter Ready foundation, men det koster litt over 300 kr. Matter veldig godt :)

• Liker 1
Skrevet

Det eneste pudderet jeg kommer på som er dekkende er fra Bare minerals og heter Ready foundation, men det koster litt over 300 kr. Matter veldig godt :)

Takk for tips! Skal sjekke den ut :)

Skrevet

Tja, maks rundt 200-lappen kanskje :) spørs hvor bra det er. Glemte å nevne at det bør ha en mattende effekt :)

Okei, takk! :) Skulle gjerne hatt et med mattende effekt, hvordan er det i forhold til det?

Den er god på mattende effekt :) Veldig fornøyd med det.

Skrevet

Jeg foretrekker Glo Minerals Pressed mineral Foundation i kompakt.

Denne er utrolig mattende, dekker veldig bra, og er fin å ha med seg i løpet av dagen.

Har fast plass i veska mi, og bruker den alene, over flytende Foundation for touch-ups

i løpet av dagen, og noen ganger som concelear, da den fungerer flott som det også

hvis man bruker concelear børste. Men den koster mer enn kr 200,- da, men varer i

en hel evighet hvis du skal bruke den til touch-ups.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

The bodyshop all in one face base. Du skal lete lenge før du finner et mer matt pudder enn det :-) anbefaler det på det sterkeste! Koster rundt 250kr om jeg ikke tar helt feil . Men drøyt i bruk ! Bruker min opp på 4-5 mnd, å jeg bruker det hver dag:-)

• Liker 1
Skrevet

har du forsøkt blotting-paper? I stedet for å matte ned med mer pudder trekker du fettet ut med papir.

Skrevet

har du forsøkt blotting-paper? I stedet for å matte ned med mer pudder trekker du fettet ut med papir.

Men det er pudder jeg er ute etter ;) har ikke så fet hud at jeg behøver blotting-paper, men takk for tipset! :)

Skrevet (endret)

makeupmekka har et foundationpudder som jeg synes er veldig bra, spesielt med den mattende primeren deres under :)

(De har også blotting paper til en rimelig penge)

Edit: så nå at det var kompakt du var ute etter :klaske:

Endret av -Karma-
  • Liker 1
Skrevet

Er veldig fornøyd med Maybelline Fit Me :-)

• Liker 1
Skrevet

Men det er pudder jeg er ute etter ;) har ikke så fet hud at jeg behøver blotting-paper, men takk for tipset! :)

Du spurte jo etter mattende effekt. Blotting paper har en mattende effekt uten at man må legge på et ekstra lag med pudder.

Skrevet

Hei :)

Er også enig i at Isadora sitt Velvet Touch pudder er bra! Det dekker godt og koster rundt 150 kr ;)

• Liker 1
Skrevet

Du spurte jo etter mattende effekt. Blotting paper har en mattende effekt uten at man må legge på et ekstra lag med pudder.

Ja, jeg spurte etter mattende effekt men ønsker pudder! ;)

Skrevet

W7 loose fine Powder :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...