AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Jeg er en man, 19 år gammel. Jeg ronker nesten hverdag. Jeg har da gått lei av det. Så jeg tenker å få meg noe dåse, noe realistisk, men jeg vil ikke ha kjæreste. Grunnen er at jeg har ganske krevende dager, så sex er min motivasjon, men jeg er ikke så flink med jenter! Så hvordan gjør jeg det? Noe tips til hvordan og hvor? Takk på forhånd Anonymous poster hash: bc713...204
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 dåse? virkelig? stikk på byen. eller bruk tinder. Anonymous poster hash: bd700...b14 3
kattaa Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Skader ikke å prøve leketøy for menn som fleshlight før du tar steget med å lete etter noen du likevel ikke vil bruke mer tid på enn å ha sex med
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 dåse? virkelig? stikk på byen. eller bruk tinder. Anonymous poster hash: bd700...b14 Hvordan skal jeg gå frem på tinder? Er ikke så flink med jente språk vettu. Anonymous poster hash: bc713...204
Gjest HeiHade Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Jentespråk? Snakk til dem som om de er normale mennesker (for vi er det). Slutt å overtenk. Behandle dem som folk og det blir alltid godt tatt i mot.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Jentespråk? Snakk til dem som om de er normale mennesker (for vi er det). Slutt å overtenk. Behandle dem som folk og det blir alltid godt tatt i mot. + drit i å sende sextalken med en gang. sykt turnoff... Anonymous poster hash: 050c1...f95
Tibbie Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Ja, jeg skriver som AB over meg. Ikke gå rett på sex talk. Det er for mange veldig turn off. Snakk vanlig helt til dere har fått god kontakt. 1
Gjest Coolaid Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Jeg er en man, 19 år gammel. Jeg ronker nesten hverdag. Jeg har da gått lei av det. Så jeg tenker å få meg noe dåse, noe realistisk, men jeg vil ikke ha kjæreste. Grunnen er at jeg har ganske krevende dager, så sex er min motivasjon, men jeg er ikke så flink med jenter! Så hvordan gjør jeg det? Noe tips til hvordan og hvor? Takk på forhånd Anonymous poster hash: bc713...204 Du er ikke så særlig flink med å formulere deg. Dessuten virker du veldig umoden. En kvinne må forføres og tennes med ord for at det skal bli noe. Sexen begynner i det du åpner munnen din. Tror det er her du kommer for kort.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor er tittelen på denne tråden "gutt!"? Anonymous poster hash: 04dd9...f1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå