Gå til innhold

Gutt!

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en man, 19 år gammel. Jeg ronker nesten hverdag. Jeg har da gått lei av det. Så jeg tenker å få meg noe dåse, noe realistisk, men jeg vil ikke ha kjæreste.

Grunnen er at jeg har ganske krevende dager, så sex er min motivasjon, men jeg er ikke så flink med jenter! Så hvordan gjør jeg det?

Noe tips til hvordan og hvor?

Takk på forhånd :)

Anonymous poster hash: bc713...204
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dåse? virkelig?

stikk på byen. eller bruk tinder.

Anonymous poster hash: bd700...b14
  • Liker 3
Skrevet

Skader ikke å prøve leketøy for menn som fleshlight før du tar steget med å lete etter noen du likevel ikke vil bruke mer tid på enn å ha sex med :)

Skrevet

dåse? virkelig?

stikk på byen. eller bruk tinder.

Anonymous poster hash: bd700...b14

Hvordan skal jeg gå frem på tinder? Er ikke så flink med jente språk vettu.

Gjest HeiHade
Skrevet

Jentespråk? Snakk til dem som om de er normale mennesker (for vi er det). Slutt å overtenk. Behandle dem som folk og det blir alltid godt tatt i mot.

Skrevet

Jentespråk? Snakk til dem som om de er normale mennesker (for vi er det). Slutt å overtenk. Behandle dem som folk og det blir alltid godt tatt i mot.

+ drit i å sende sextalken med en gang. sykt turnoff...

Anonymous poster hash: 050c1...f95

Skrevet

Ja, jeg skriver som AB over meg. Ikke gå rett på sex talk. Det er for mange veldig turn off. Snakk vanlig helt til dere har fått god kontakt.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg er en man, 19 år gammel. Jeg ronker nesten hverdag. Jeg har da gått lei av det. Så jeg tenker å få meg noe dåse, noe realistisk, men jeg vil ikke ha kjæreste.

Grunnen er at jeg har ganske krevende dager, så sex er min motivasjon, men jeg er ikke så flink med jenter! Så hvordan gjør jeg det?

Noe tips til hvordan og hvor?

Takk på forhånd :)

Du er ikke så særlig flink med å formulere deg. Dessuten virker du veldig umoden.

En kvinne må forføres og tennes med ord for at det skal bli noe. Sexen begynner i det du åpner munnen din. Tror det er her du kommer for kort.

Skrevet

Hvorfor er tittelen på denne tråden "gutt!"? :klo:

Anonymous poster hash: 04dd9...f1d
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...