AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Sebrapiken er en bok som handler om det å slite med selvskading o.l. Jeg begynte å lese den for noen år siden, men jeg ble så trigget at jeg ikke kunne lese den ferdig. Jeg fikk her forleden en ide om å få pappa til å lese den så han kanskje forstår mer, men jeg vet ikke om det er en bok som passer for pårørende? Er det noen som har lest den som vet om det kunne gitt pappa litt mer forståelse for min sykdom? (Denne tråden kunne også vært under "kultur, litteratur og musikk", men jeg plasserer den her siden dette handler mer om helse.) Anonymous poster hash: a53e1...cf5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Njaa, jeg syns hun skriver veldig på en måte som bare de som har vært der selv kan forstå. Men nå er det noen år siden jeg leste den sist. Det kan vel uansett ikke skade å be ham lese den? Veldig lettlest bok og ganske kort, burde ikke være noe problem å komme seg gjennom. Anonymous poster hash: 8ceac...5dd
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Njaa, jeg syns hun skriver veldig på en måte som bare de som har vært der selv kan forstå. Men nå er det noen år siden jeg leste den sist. Det kan vel uansett ikke skade å be ham lese den? Veldig lettlest bok og ganske kort, burde ikke være noe problem å komme seg gjennom.Anonymous poster hash: 8ceac...5dd Takk for svar! Vet du av andre bøker som er bedre? Skulle gjerne handlet om selvskading, depresjoner og angst. Har bipolar og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, hvis det er relevant Anonymous poster hash: a53e1...cf5
mandel92 Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Takk for svar! Vet du av andre bøker som er bedre? Skulle gjerne handlet om selvskading, depresjoner og angst. Har bipolar og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, hvis det er relevant Anonymous poster hash: a53e1...cf5 Har du lest Prozac Nation av Elizabeth Wurtzel? Den handler om alvorlig depresjon og selvskading. Jeg synes boka var veldig bra!
Maoam Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Jeg sliter også med selvskading, og har emosjonel ustabil personlighetsforstyrrelse. Min familie likte sebrapiken godt, de synes også selvskadingens dynamikk (husker ikke hvem forfatterne var) var veldig bra. Den er mer teoretisk og skrevet av fagfolk. Har lest den selv også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå