Persephone Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 I sommer kjøpte jeg en BH som da passet perfekt, men nå er den for stor. Den var en større størrelse enn det jeg har pleid å kjøpe også. Men ellers har jeg ikke gått verken ned eller opp i vekt. Hva kan være grunnen til dette?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Alder? Hormonprevensjon? Medisiner? Må ha mer informasjon om deg. Ellers så kan faktisk BH`er miste formen etter en tid Anonymous poster hash: 08b8b...f64
Persephone Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2014 Alder? Hormonprevensjon? Medisiner? Må ha mer informasjon om deg. Ellers så kan faktisk BH`er miste formen etter en tidAnonymous poster hash: 08b8b...f64 Jeg er 18 og går på p-piller, men ellers ingen medisiner. Tviler på at den har mistet formen siden den er kjøpt i en undertøysforretning og ikke er brukt så veldig mye.
Persephone Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2014 Jeg begynte forresten på p-piller 3-4 måneder før dette.
Gjest Gurgemeie Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Vannvekt? Altså, at den har minsket. Når man har mensen, kan man faktisk legge på seg 1-2 kg vannvekt.
Persephone Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2014 Vannvekt? Altså, at den har minsket. Når man har mensen, kan man faktisk legge på seg 1-2 kg vannvekt. Å, det visste jeg faktisk ikke. Jeg husker ikke om jeg hadde mensen da eller ikke.
Gjest Gurgemeie Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Å, det visste jeg faktisk ikke. Jeg husker ikke om jeg hadde mensen da eller ikke. Jeg vet bare at når jeg har mensen, føles det ut som jeg har større pupper og jeg legger på meg 1-2 kg som forsvinner når jeg er ferdig med mensen igjen. Kan være du hadde ekstra vannvekt den dagen, og det har forsvunnet nå.
Persephone Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2014 Jeg vet bare at når jeg har mensen, føles det ut som jeg har større pupper og jeg legger på meg 1-2 kg som forsvinner når jeg er ferdig med mensen igjen. Kan være du hadde ekstra vannvekt den dagen, og det har forsvunnet nå. Jeg har aldri lagt merke til noe lignende, men det kan være jeg gjør det samme uansett. Den passa en god stund. Kan man beholde vannvekt en god stund? Er snakk om et par uker.
Gjest Gurgemeie Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har aldri lagt merke til noe lignende, men det kan være jeg gjør det samme uansett. Den passa en god stund. Kan man beholde vannvekt en god stund? Er snakk om et par uker. Hmm, da vet jeg ikke. Kan jo hende du har gått ned i vekt uten at du er klar over det? Søk på "vannvekt" på google ellernoe sånn. Google er din beste venn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå