Surrehuet Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Skriver dette for jeg er usikker på om jeg skal vente. Jeg har utrolig vondt på høyre siden av magen,rett under ribbeina. Formen er slapp og hadde 39 i feber i sta men den har gått ned nå etter 1g med paracet og 600 mg med ibux. og i tilegg er avføringa mi er gul og rennende, og jeg kaster opp alt jeg spiser. Grunnen til at jeg ikke ringer men skriver her i stedet. Er på grunn av det står i journalen min at jeg er medisinmisbruker. ( jeg har aldri misbrukt medisiner, det er det en institusjon som sa for leeenge siden som sa jeg gjorde.) Og nå er jeg redd for at de ikke gidder og ta meg på alvor. Skal jeg ringe legevakta eller vente?
Pusemamma Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Du venter ikke. Når smertene er for ille er det bedre og ringe og snakke med de hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Dette høres ut som legevakt ja. Galleproblemer, som det virker som om du har, bør man ikke gå med over lengre tid uten å undersøkes av lege. Anonymous poster hash: c689d...db6 1
Surrehuet Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2014 Ringte. Nå er jeg innlagt på sykehuset. Dem tenker gallestein. ( har fjerna galleblæra, men man kan få det i gallegangen) 2
lillemeg90 Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Ringte. Nå er jeg innlagt på sykehuset. Dem tenker gallestein. ( har fjerna galleblæra, men man kan få det i gallegangen) Så bra at du ringte og at du ble tatt på alvor! god bedring
Blåklokke Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Stakkar Surrehuet! Dette høres vondt ut, ønsker deg masse god bedring!
Pusemamma Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 God bedring. Husk at legevakta er til for at man i det minste spør om man er i tvil. Godt du ringte og får hjelp nå.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 Flott at du har fått hjelp! Når du kommer til hektene igjen, kontakter du pasient og brukerombudet i Fylket ditt. De kan hjelpe deg med å få slettet de feilaktige pasientopplysningene i journalen din. Alternativt kan du få sperret eller plombert den delen av journalen din. Så slipper du å ha feilaktige opplysninger i journalen din.Anonymous poster hash: 0bbb7...c62 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå