AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Får besøk av min manns besteforeldre snart, og spesielt bestemoren er veldig opptatt av å være en god vert. Jeg derimot er nok ikke så flink/vant til det, men vil prøve så godt jeg kan når de kommer. Har dere noen forslag til hva jeg kan servere? Blir ikke middag, da de spiser middag 11. Tenker mer kake eller i den retningen Anonymous poster hash: e18d7...409
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Litt for sent med kake når de allerede kommer snart? Anonymous poster hash: 942d2...8d2
Alkymist Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Kake og kaffe er jo veldig greit. Da kan du jo lage noe du er litt god på. Eller safe med vafler. Det liker vel nesten alle. Om du tenker mat, er smurte rundstykker eller snitter veldig godt og greit å lage.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Snart som i noen dager, ser nå at det var litt (veldig) dårlig formulert Jeg er flinkest til å bake snickerskake, oreokake osv, men er det noe som kan falle i smak? Føler det blir litt overkill kanskje. Vafler er ett alternativ, men er ikke så glad i det selv dessverre. Anonymous poster hash: e18d7...409
Alkymist Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Kan du ikke spørre mannen din hva de pleier å servere selv? Da får du kanskje en ide om hva de liker. Det går jo an å ha et par alternativer også. Min bestemor serverer ofte kaffe med sjokolade og litt forskjellig små kaker eller formkaker. Nå før jul går det jo å tenke litt julekaker kanskje? Og oreokake er lett å spise og noe de fleste liker. Mulig nøttene i snickerskaka kan være litt utfordrende? Ofte eldre som ikke liker så harde ting. Nei nå babler jeg kanskje litt over meg her. Ikke så lett å bare tippe hva de liker. Men ville nok hørt med mannen om han hadde noe konstruktivt å komme med.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Det beror på. Er hun jødisk? Muslim? Kineser? Hvis hun ikke er noen av delene så spiser hun garantert det samme du pleier spise. Anonymous poster hash: 74146...c4a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Det beror på. Er hun jødisk? Muslim? Kineser? Hvis hun ikke er noen av delene så spiser hun garantert det samme du pleier spise.Anonymous poster hash: 74146...c4a Jah. Alle nordmenn liker det samme Anonymous poster hash: 21828...1af
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #10 Skrevet 4. desember 2014 Eplekake med krem Gulrotkake KrydderkakeAnonymous poster hash: 0a0ca...8c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå